فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی است

سرهنگ محمد محمودوند گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ - 21November 2018

همه اقشار بسیج در راه انقلاب دارای وحدت کلمه هستندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ  «محمد محمودوند» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در دیدار با امام جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در روز ۵ آذر ماه بسیج مستضعفین به‌ فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸تشکیل شد و در اولین روز از هفته بسیج، اقشار مختلف بسیج در دیداری که با امام جمعه این استان دارند با آرمان های والای امام، شهدا و رهبری تجدید بیعت می کنند.

وی با بیان اینکه  این شجره طیبه مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه خوبی را از مجموعه بسیج دارد به طوری که این پدیده انقلابی با شهامت و شجاعت رزمندگان دلاور طی 8سال دفاع مقدس به وقوع پیوست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تصریح کرد: هر جا که نیاز به حرکت قاطع و سازنده بود بسیج وارد شد و نتایج خوبی را به دنبال داشت به طوری که بسیج ریشه مردمی دارد و در عرصه های مختلف موفق عمل می کند.

وی با بیان اینکه بسیج در ابعاد مختلف موفقیت های خوبی کسب کرده است، افزود: امروز اقشار مختلف بسیج از طلاب، دانشجو، دانش آموز، پزشک، کارمند، کارگری و همه در راه انقلاب و دفاع از نظام جمهوری اسلامی دارای وحدت کلمه هستند.

وی یادآور شد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا ما قدردان زحمات بسیجیان باشیم و در این راستا 33 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، بهداشتی، محرومیت زدایی و اقتصادی برنامه‌ریزی شده که در این ایام اجرا می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها