مسؤل مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی:

اربعین، محور وحدت همه آزادی‌خواهان عالم است

حجت الاسلام «روح‌الله نوری» گفت: امسال جریان شیعه انگلیسی در کشور عراق تبلیغاتی داشتند مبنی بر اینکه اربعین تنها محور وحدت شیعیان است درحالی که اربعین، محور وحدت همه آزادی‌خواهان عالم است و امام حسین (ع) ابوالاحرار است و ما باید این را به عالم نشان دهیم.
کد خبر: ۳۲۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 24November 2018

اربعین محور وحدت همه آزادیخواهان عالم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «روح‌الله نوری» مسؤل مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، امروز (شنبه) در جریان دیدار جمعی از فعالان هنری شرکت‌کننده در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با نماینده ولی فقیه استان، اظهار داشت: جریان امام حسین (ع) را باید به جریانی تبدیل کنیم که هرکس براساس استعداد و توانایی خود، بتواند به تقویت آن کمک کند.

وی افزود: امیدواریم که این جریان و رودخانه عظیم، به اقیانوس بی‌کران ظهور، وصل و باعث تزکیه و برکت بشر شود تا این بشر بتواند ساحت مهدویت را تقویت کند.

حجت‌الاسلام نوری با بیان این‌که شک نداریم در این عالم که از فساد پر شده است، پیاده‌روی اربعین مقابله با آن است، گفت: نقش هنر در این زمینه پررنگ است و نشان می‌دهد که اگر مردم این حرکت را ببینند، به این جریان هنری می‌پیوندند.

وی خاطرنشان کرد: امسال جریان شیعه انگلیسی در کشور عراق تبلیغاتی داشتند مبنی بر اینکه اربعین تنها محور وحدت شیعیان است درحالی که اربعین، محور وحدت همه آزادی‌خواهان عالم است و امام حسین (ع) ابوالاحرار است و ما باید این را به عالم نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار