سردار کارگر:

شهدای جزیره هرمز از شهدای نمونه کشور هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهدای جزیره هرمز را از شهدای نمونه کشور برشمرد.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ - 24November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از هرمزگان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بازدید از راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در جزیره هرمز اظهار داشت: شهدای جزیره هرمز از شهدای نمونه در کشور هستند.جزیره هرمز با توجه به جمعیت 2 هزار نفری خود در ابتدای جنگ بیش از 38 شهید را تقدیم کرده و شهیده فاطمه نیک به عنوان ام الشهدای جزیره هشت نفر از محارم خود را در دفاع مقدس به انقلاب هدیه کرده و خود نیز در کشتار سال 66 حجاج در مراسم برائت از مشرکین به دست آل سعود به شهادت رسید.

سردار کارگر تصریح کرد: استان‌های هرمزگان و بوشهر از چندین سال قبل جزء نقاط مقصد راهیان نور هستند و راهیان نور یکی از پدیده‌های مبارک انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و مقام معظم رهبری در این رابطه با اشاره به گنج دفاع مقدس، راهیان نور را فن‌آوری استخراج آن نامیدند.

این مسئول عنوان کرد: استقبال دانشجویان و نخبگان از راهیان نور دریایی بسیار پرشور است به طوری که در چند سال گذشته شاهد رشد آماری حضور علاقه‌مندان در این منطقه شهید‌پرور هستیم.

وی افزود: مردم ما باید ضمن آشنایی با جزایر، با رشادت‌های رزمندگان اسلام در خلیج فارس و پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آن در منطقه آشنا شوند.

بیش از 40 دستگاه در کشور وظیفه همکاری در راهیان نور را دارند/ شهدای جزیره هرمز از شهدای نمونه در کشور هستندبیش از 40 دستگاه در کشور وظیفه همکاری در راهیان نور را دارند/ شهدای جزیره هرمز از شهدای نمونه در کشور هستند

بیش از 40 دستگاه در کشور وظیفه همکاری در راهیان نور را دارند/ شهدای جزیره هرمز از شهدای نمونه در کشور هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار