مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد؛

ضرورت تعریف بودجه توسط همه دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

«سید حجت مهدوی» در مورد تامین مالی و بودجه‌ای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، گفت: همه ملت، مسئولین، کارگزاران و دست‌اندرکاران موظف هستند تا اعتبارات کافی و تعریفی از این اقدامات را در جداول اعتباری و بودجه‌ای خود داشته باشند.
کد خبر: ۳۲۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 26November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «سید حجت مهدوی» مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از مرکز اسناد و گالری هنری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، اظهار داشت: در این مجموعه اهتمام جدی و جمعی را در ححفظ مستندات و آثار دفاع مقدس می‌بینم که هم برای نسل فعلی و هم برای نسل آینده بسیار مفید است.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما باید به صورت منضبط و متعهد، همه دست‌آورد‌های دفاع مقدس را در معرض دید ایرانیان و جهانیان بگذاریم؛ لذا امیدوارم که با تلاش‌ها و نشست‌هایی که برای تأمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی در حال انجام است، شاهد آن باشیم افرادی که اطلاعات کمتری از فعالیت‌های این مرکز دارند، در جریان روند اتفاقات عظیم فرهنگی که در این مرکز اتفاق می‌افتد، قرار بگیرند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد تامین مالی و بودجه‌ای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، گفت: همه ملت، مسئولین، کارگزاران و دست‌اندرکاران موظف هستند تا اعتبارات کافی و تعریفی از این اقدامات را در جداول اعتباری و بودجه‌ای خود داشته باشند.

باید دست آورد های دفاع مقدس را در معرض دید جهانیان قرار دهیم

مهدوی در خصوص برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش ویژه امام خمینی در دفاع مقدس، تصریح کرد: این اقدام بسیار خجسته است، خصوصاً نقش امام خمینی (ره) در دقاع مقدس، چون به نقش رهبریت و مدیریت ایشان در دفاع مقدس کمتر پرداخت شده است و این موضوع باید مستند و هماهنگ در معرض دید مردم قرار بگیرد تا مردم و نسل جوان اطلاعات بیشتری از این موضوع داشته باشند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه ما بعد از سپری کردن ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، به یک همبستگی و هماهنگی و انضباط کاری بهتر دست یافتیم و ملتی می‌تواند در جغرافیای کنونی جهان حرفی برای گفتن داشته باشد که تجربیات و کار‌های خود را مستند کند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: بار‌ها رهبری فرمودند که در جریان دفاع مقدس نکات زیادی وجود دارد که ما‌ از آن‌ها آگاهی نداریم و روزمرگی‌ها نگذاشته‌اند تا در جریان آن قرار بگیریم؛ لذا این گنگره و امثال آن یک حرکت خجسته است تا نسل جوان و دانشگاهی‌ها و... از نزدیک با این وقایع و نهفته‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

باید دست آورد های دفاع مقدس را در معرض دید جهانیان قرار دهیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها