مراسم یادواره 46 شهید بندر گز در دفاع مقدس برگزار شد

محمد دانش‌فر،مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در مراسم یادواره 46 شهید دفاع مقدس و پنج شهید گمنام شهرستان بندرگز حضور یافت.
کد خبر: ۳۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 26November 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمد دانش‌فر»، مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاوید الاثر کشور ضمن همراهی سردار سرتیپ پاسدار «علی بلالی»، معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم یادواره 46 شهید دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج شهید عیسی خرمنگدا و همچنین پنج شهید گمنام شهرستان بندرگز از توابع استان گلستان حضور یافت.

در این مراسم سردار بلالی طی بیاناتی به ایراد سخنرانی پرداخت ، همچنین با حضور در منزل شهیدان صالحی و مرادزاده و آقای سبزعلی کتولی از جانبازان 70% دفاع مقدس شهرستان بندرگز و آقای حاج صادق مهرپویان جانباز 80% شهرستان قائمشهر از خدمات ارزشمند ایشان تجلیل نمود.

حضور مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاوید الاثر کشور در مراسم یادواره ۴۶ شهید دفاع مقدس

محمد دانش‌فر پس از دلجویی از این جانباز سرافراز 80% دفاع مقدس اظهار داشت: کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر افتخار آن را دارد که پس از گذشت سالها از مجروحیت حاج صادق مهرپویان تنها مجموعه ای است که با حضور در منزل ایشان از وضعیت درمانی و مشکلات حاصل مطلع و از جانفشانی این عزیز تقدیر می نماید.

وی افزود: کمترین وظیفه ما خدمات‌رسانی مناسبت به خانواده‌های این عزیزان است، در پایان این دیدار دانش‌فر متعهد شد خانواده این جانباز عزیز را از طرف کنگره ملی شهدای گمنام و جاوید الاثر ، به مشهد مقدس اعزام کند.

در حاشیه این سفر محمد دانش‌فر و سردار سرتیپ علی بلالی با حضرت آیت ا... معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

حضور مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاوید الاثر کشور در مراسم یادواره ۴۶ شهید دفاع مقدس

مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر در معیت سردار سرتیپ علی بلالی، از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان های بندرگز، بهشهر و قائمشهر و همچنین حرم مطهر شهدای گمنام گروه پدافند هوایی بابلسر، بازدید و به این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

در حاشیه این بازدید از روند اجرای مراسمات و برنامه های فرهنگی ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده، پیشنهادات خود را جهت پیشرفت روزافزون حرم های مطهر شهدای گمنام اعلام کرد.

در پایان این سفر پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید منوچهر صالحی توسط مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاوید الاثر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افتتاح شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار