معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه:

حضور به‌موقع بسیج موجب تغییر صحنه عمل در جبهه‌ها شد

سرهنگ «مجتبی بیاتی» گفت: حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف یکی از شاخصه‌های بسیج است و همین حضور به موقع، موجب تغییر صحنه عمل در جبهه‌ها شد و چیزی به‌جز تفکر بسیجی این موضوع را رقم نزد.
کد خبر: ۳۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 26November 2018

بسیج در کار اخلاص و برای رضای خدا کار می کنند.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه «حضرت نبی اکرم (ص)» استان کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در اجتماع بسیجیان شهرستان «روانسر»، اظهار داشت: هرچه زمان می‌گذرد ما بیشتر ارزش بسیج را درک می‌کنیم و به فرموده‌ امام راحل، بسیج شجره‌ طیبه‌ای است که شاخ و برگ آن را در سایر بلاد اسلامی می‌بینیم.

وی با اشاره به شاخصه‌های بسیج، افزود: حضور به‌موقع در صحنه‌های مختلف یکی از شاخصه‌های بسیج است و همین حضور به موقع، موجب تغییر صحنه عمل در جبهه‌ها شد و چیزی به‌جز تفکر بسیجی این موضوع را رقم نزد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه گفت: بسیج برای دشمن بیم‌آفرین و برای مردم موجب امید است و در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی نیز همواره حضور داشته که این از شاخصه‌های بسیج است.

وی با بیان این‌که بسیج مربوط به شخص و محله‌ خاصی نیست، افزود: بسیج با فکر، فرهنگ و تفکر در ارتباط است و ما شاهد ترویح تفکر بسیج هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه با بیان این‌که کار بسیج برکت دارد، افزود: بسیج در کار اخلاص دارد؛ چرا که در راه خدا کار می‌کنند.

وی در پایان با بیان این‌که بسیج یک ولی دارد، افزود: در موضوع حصر پاوه و خرمشهر، امام خمینی (ره) دستور دادند که مردم وارد عمل شوند و همین موضوع رخ داد و امروز نیز همه‌ ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و این موضوع را آویزه‌ گوش خود قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار