برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی

اجتماع بزرگ بسیجیان سوادکوه شمالی با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» و با حضور حماسی بسیجیان و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 26November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان سوادکوه شمالی با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» و با حضور لشکریان حضرت صاحب الزمان (عج) و حضرت زینب (س) و حضور حماسی آحاد بسیجیان، خانواده های معظم شهیدان جانبازان و ایثارگران، مسئولان ادرات و نهادها و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی

در ابتدای این مراسم «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی ضمن تشکر از حضور باشکوه بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اظهار داشت: ملتی می تواند مقتدرانه عمل کند که از حمایت مردمی قویتر و حضور کمی و کیفی بیشتر برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: تنها راه مبارزه و رقابت در این کشمکش جهانی متوسل شدن به اراده و عزم مردمی است و این بهترین شکل و بهترین ویژگی بسیج است.

این مسئول ادامه داد: بسیج در همه عرصه های نظامی و غیر نظامی و در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی افتخار خدمتگزاری در راستای اعتلای بسیج را دارد. 

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی

در ادامه سردار «حسن حسن‌نیا» از فرماندهان جبهه مقاومت در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روحیه جهاد و شهدت اظهار داشت: امروز روز بزرگ در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از یادگارها و میراث بزرگ حضرت امام خمینی تشکیل بسیج بود، افزود: از بصیرت حضرت امام خمینی این بود که قبل از اینکه جنگ بر ما تحمیل شود این نهاد مقدس را تشکیل و تأسیس کردند.

حسن‌نیا افزود: بسیج شجره و طیبه لشکر مخلص خدا و بسیجیان آنهایی هستند که امام شهدا آن امام بزرگ گفت که هر وقت من چهره‌ی بسیجیان را می‌بینم خجالت زده می‌شوم فرمودند من بر بازوی بسیجیان بوسه می‌زنم و از این بوسه افتخار می‌کنم این جملات جملاتی بزرگی است؛ امامی که با بنی صدر رئیس جمهور و قائم مقامش اینطور برخورد می‌کرد ولی به بسیجیان که می‌رسید از آنها تقدیر و تشکر می‌کرد.

سردار حسن‌‌نیا در ادامه به ذکر خاطراتی از دوران جنگ و حماسه آفرینی بسیجیان پرداخت و گفت: شهدا جوانی خود را فدا کردند تا ما جوانمرد بمانیم و افتادند تا من و شما به زمین نخوریم. 

این مسئول با بیان اینکه امروز باید از شهدای بسیج یاد کرد، در تجلیل از مقام شامخ بسیجیان تأکید کرد: بسیج دارای دو بال شهادت و ولایت است که اگر هر کدام از این بال ها از بسیج گرفته شود ناقص می شود یعنی اگر بسیجی باشد و شهادت را قبول نداشته باشد نمی تواند ولایت پذیر باشد و اگر ولایت را قبول نداشته باشد نمی‌تواند شهادت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج از سه عنصر توکل و توسل و تفکر به وجود آمده است، گفت: اگر کسی بسیجی باشد و این سه عنصر را نداشته باشد بسیجی نیست حتی اگر مسئول هم باشد.

این مسئول به مقام عرشی و ملکوتی شهدا نیز اشاره کرد و با عنوان اینکه از شهادت بالاتر نداریم، افزود: خداوند دو تا اسم دارد اسم خاص و اسم عام. اسم عام را می توان روی دیگران گذاشت ولی اسم خاص مخصوص خداست مثل الله. شهید و شاهد اسم خاص خداوند است یعنی زنده. اگر از شهادت لقب بالاتری بود خداوند آن را به سالار شهیدان می‌داد و امروز شما افتخار کنید که راه این شهدا را ادامه می دهید.

در پایان این مراسم از 2 بسیجی مدال آور در مسابقات کشوری و بین المللی «محمد‌جواد ابراهیمی‌» قهرمان جوانان جهان در رشته کشتی و «کجوری» نفر سوم مسابقات کاراته بسیج کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها