آلیا در نشست کانون پیام آوران عاشورا عنوان کرد؛

برپایی اردوهای جهادی یک روزه با حضور خواهران شهدا

رئیس کانون پیام آوران عاشورا گفت: دومین اردوی جهادی کانون پیام آوران عاشورا 20 آذر ماه با حضور خواهران شهدا برگزار می‌شود. اردوهای جهادی در طول سال ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 27November 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فاطمه آلیا رئیس کانون پیام آوران عاشورا در دومین نشست کانون پیام آوران عاشورا با محوریت سواد رسانه‌ای، اظهار داشت: غرب و شرق نگاه افراطی به زن دارند اما زنان در اسلام ارج و قرب دارند. زنان در دوران انقلاب جزو نخستین کسانی بودند که به میدان آمدند. امروز هم خواهران شهدا با الگوگیری از برادران شهیدشان رسالت ادامه دادن راه آن‌ها را دارند. خانواده شهدا یک تعریف جدید به دنیا ارائه دادند.  

وی ادامه داد: کانون پیام آوران عاشورا که متشکل از خواهران شهدا است، در طول سال برنامه‌های مختلفی را انجام می‌دهد. اجتماع بزرگ این کانون در روز ولادت حضرت زینب (س) انجام می‌شود.

آلیا با بیان این که باید خواهران شهدا را از انزوا به جمع دعوت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این کانون برگزاری اردوهای یک روزه جهادی است. دومین اردوی جهادی کانون پیام آوران عاشورا 20 آذر ماه با حضور خواهران شهدا برگزار می‌شود. در این برنامه فعالیت‌های مختلفی پزشکی، هنری، فرهنگی و ... را خواهیم داشت.  اردوی جهادی دیگری هم در 20 دی ماه برگزار می‌شود. اردوهای جهادی در طول سال ادامه خواهد داشت.

رئیس کانون پیام آوران عاشورا تصریح کرد: پویش جوانان انقلابی به ما پیوسته‌اند تا اهداف‌مان را با سرعت بیشتری به سرانجام برسانیم.

برپایی اردوهای جهادی یک روزه با حضور خواهران شهدا

بر اساس این گزارش، در پایان این برنامه یک کارگاه سواد رسانه‌ای با سخنرانی امین بسطامی برپا شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها