برگزاری آیین اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون در قم

آیین اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ - 28November 2018

برگزاری آیین اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، آیین اختتامیه شصتمین دوره رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور با حضور امام جمعه پردیسان و مسئولان تیپ ۸۳ امام جعفرصادق (ع) در پادگان باقرالعلوم (ع) قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدصمصام الدین قوامی» امام جمعه شهر پردیسان قم طی سخنانی در این آیین اظهار داشت: یک و نیم میلیارد مسلمان در دنیا هستند و اختلاف بین آن‌ها حربه دشمن است تا در سایه این اختلاف اهداف شوم خود را محقق سازند.

وی بسیجیان را جان برکف، متعهد و انقلابی خواند و افزود: بسیجیان مهیا هستند برای فداکاری و ایثار، بسیج یادگار امام خمینی (ره) و از نعمات الهی است، بسیج در فکر مادیات و دنیا نیست، بلکه به فکر آخرت، معنویات و فداکاری است و از لحاظ عقیدتی باید مجهز باشد تا راه را گم نکند.

استاد حوزه علمیه، شهید مطهری (ره) را الگوی طلاب بسیجی دانست و افزود: ایشان ایدئولوگ و مغز متفکر و فیلسوف انقلاب بود که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب ایشان را شهید کردند.

وی در پایان به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پرداخت و بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار