فرمانده سپاه کربلا مازندران تأکید کرد؛

ضرورت انتقال دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب به نسل جدید

فرمانده سپاه کربلا مازندران بر ضرورت انتقال دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب به نسلهای سوم و چهارم تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 28November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدای ورزشکار مازندران که با محوریت شهید شاخص ورزش استان، سردار شهید «صادق مزدستان» در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه نقش ورزش و آمادگی جسمانی در مبارزات رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس بسیار مهم بوده‌ است، اظهار داشت: تقدیم ۵ هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس در رشته‌های خاص ورزشی گواه این موضوع است.
 
وی به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه باید قدرشناس باشیم بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به تحریم کامل۴۰ ساله و پشت سر گذاشتن جنگ نابرابر در تولید علم جزو ۱۵ کشور مطرح دنیا به شمار می آید.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اینکه ایران عضو ۱۰ کشور برتر جهان در موضوع علوم سلولهای بنیادی و شبیه‌سازی موجودات زنده است، سرعت رشد علم در کشور را ۱۱ برابر بالاتر از میانگین سرعت رشد علم در جهان عنوان کرد و گفت: کسب رتبه دوم از حیث تعداد فارغ‌التحصیلان فنی ‌و مهندسی نیز از دیگر افتخارات ماست.
 
بابایی از ایران به عنوان امن‌ترین کشور در غرب آسیا یاد کرد که رتبه دوم ساخت هواپیمای بدون سرنشین را دارا بوده و جزو شش کشور طراح، سازنده و پرتاب کننده ماهواره‌های فضایی در جهان است.
 
وی در پایان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران رتبه اول در تولید واکسن و سرم در کشورهای غرب آسیا را دارا بوده و جزو اولین‌ها در رشته پزشکی در جهان محسوب می شود.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار