پیام تسلیت مدیركل بنیاد شهید مازندران درپی درگذشت مادر شهیدان «دلاپور»

«هدایت مظلومی» درپی درگذشت مادر شهیدان «دلاپور» در پیامی اعلام کرد: آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.
کد خبر: ۳۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 29November 2018

پیام تسلیت مدیر كل بنیاد شهید مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «دلاپور»به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، در پیامی درگذشت مادر شهیدان «دلاپور» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت مرحومه حاجیه خانم «نرگس رضایی» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام «محمدعلی و حشمت‌الله دلاپور» موجب تاسف و تاثر گردید.

آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.

اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار شهیدان گران‌قدر «محمدعلی و حشمت‌الله دلاپور» را به جامعه ایثارگری به‌ویژه به خانواده بزرگوارش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و محشور با شهدای گران‌قدرش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها