سرپرست استانداری تهران:

تقویت روحیه مقاومت دوران دفاع مقدس، راه مقابله با هجمه‌های دشمن

«شکرالله حسن بیگی» گفت: «برای مقابله با هجمه های دشمن، نیاز به تقویت روحیه مقاومت و فداکاری دوران دفاع مقدس در بین آحاد ملت داریم».
کد خبر: ۳۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ - 02December 2018

تقویت روحیه مقاومت دوران دفاع مقدس، راه مقابله با هجمه های دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، «شکر الله حسن بیگی» سرپرست استانداری تهران، عصر امروز یکشنبه  11 آذرماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تهران که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: امروز در نبرد با استکبار جهانی، دو جنگ بر ما تحمیل شده، جنگ روانی و جنگ اقتصادی.

وی افزود: برای مقابله با این هجمه های دشمن، نیاز به تقویت روحیه مقاومت و فداکاری دوران دفاع مقدس در بین آحاد ملت داریم.

حسن بیگی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن که یکی دیگر از راههای مقابله آنان با نظام جمهوری اسلامی می باشد؛ ضمن اذعان به کوتاهی های انجام شده در مقابله با این توطئه دشمن، الگوسازی فرهنگ ایثار و مقاومت را برای نسل جوان انقلاب، از مهم ترین راههای خنثی سازی این قبیل توطئه های دشمنان انقلاب دانست.

سرپرست استانداری تهران اظهارداشت: ملت ایران هرگاه فشار بیشتری را از سوی دشمنان داخلی و خارجی خود احساس کرده، مقاوم تر شده که البته نقش رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب نیز در این موفقیت انکار ناپذیر است.

وی در پایان تصریح کرد؛ شکل گیری مجمع خیرین دفاع مقدس،  یکی از سازو کارهای لازم برای تامین منابع مالی فعالیت های فرهنگی دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار