فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود خبر داد؛

ساخت ۱۱۵ خانه برای محرومین شهرستان «دورود»

«کریم زینی‌وند» گفت: ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان «دورود» قصد ساخت ۱۱۵ خانه برای محرومین را دارد که تاکنون تعداد ۱۱ واحد آن ساخته شده و هر کدام هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان دارند.
کد خبر: ۳۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 04December 2018

ساخت 115 خانه برای محرومین شهرستان درودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «کریم زینی‌وند» فرمانده سپاه درود در جلسه روشنگری پیشگیری از جرایم در قهوه‌خانه‌های شهرستان دورود که با حضور جمعی از کسبه و قهوه‌خانه‌داران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و اساس انقلاب متعلق به مردم است.

وی گفت: در دین مبین اسلام به کسب روزی حلال توجه ویژه شده است و جایگاه فرهنگی مدیران و مسئولین شهرستان بر رعایت الزامات در مواجهه با مردم جهت کسب روزی حلال اهمیت ویژه دارد.

فرمانده سپاه دورود افزود: فرهنگ و مسائل فرهنگی مانند درخت نخل هستند؛ چرا که وقتی در خت نخل سر خود را از دست بدهد دیگر کارایی ندارد و وقتی دین و مذهب که به سان سر برای فرهنگ جامعه اسلامی ما هستند از بین بروند، فرهنگ ما نیز از بین می‌رود.

زینی‌وند تصریح کرد: دشمنان ما امروز دنبال از بین بردن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما هستند و می‌خواهند با نابودی فرهنگ ما را بی‌غیرت کنند.

وی با اشاره به آمار طلاق، مفاسد اخلاقی و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان درود، خاطرنشان کرد: دستگیری کردن از مردم یکی از راه‌های پیشگیری از جرائم است و ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان دورود قصد ساخت ۱۱۵ خانه برای محرومین را دارد که تاکنون تعداد ۱۱ واحد آن ساخته شده و هر کدام هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها