نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

گره‌گشایی از کار مومن ثوابش از زیارت خانه کعبه‌ بیشتر است

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: گشودن گره از کار مومن ثوابش از زیارت خانه کعبه‌ بیشتر است و کارکنان هلال احمر مصداق این خدمت بزرگ هستند.
کد خبر: ۳۲۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ - 09December 2018

گره‌گشایی از کار مومن ثوابش از زیارت خانه کعبه‌ بیشتر استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در آئین نکوداشت داوطلبان هلال احمر در مجتمع ایثار بیرجند، اظهار داشت: خداوند متعال همه چیز را دوست دارد و تنها در انسان‌ها خلاصه نمی‌شود و حتی خداوند حیوانات را هم دوست دارد.

وی افزود: امام علی (ع) که مظهر دیانت است در سخنی فرموده‌اند که «اگر همه عالم را به من بدهند حاضر نیستم که حتی به یک مورچه جور کنم‌».

عبادی با اشاره به اینکه حتی اذیت کردن یک مورچه در اسلام حرام است، بیان داشت: خداوند آنچنان برای حیات حیوانات ارزش قائل هستند که در رساله آمده که اگر کسی در ماه مبارک رمضان به شکار برود سفرش حرام است؛ ببینید تا کجا سنجیده شده هست.

وی اضافه کرد: در آیه‌ای از قرآن کریم آمده است که «نسبت به کسانی که اگرچه مسلمان نیستند ولی در مورد شما توطئه‌ای ندارند، نیکو رفتار کنید و عدالت را رعایت کنید‌» و این نشان از اهمیت دادن انسان‌ها به انسانیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مصادیق استفاده از زکات، کمک به غیر مسلمانان است، یادآور شد: اساس دین بر حب و دوست داشتن است، بسیار جای تاسف است که امروزه شاهد آن هستیم که عده‌ای به نام دین و دیانت، بر مسلمانان ظلم می‌کنند.

عبادی تصریح کرد: این‌ها افرادی هستند که نه قانون فطرت می‌شناسند، نه به قانون علمی و نه به قانون بین المللی پایبند هستند، این‌ها در واقع شیطان هستند و ویژگی درندگی دارند و در واقع از خودراضی بوده و فقط بر اساس مکر و حیله‌ و خودفریبی‌ دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی گفت: نمونه آن را در ظلم به مسلمانان در یمن و لیبی شاهد هستیم و این یک نوع بردگی در لباس تمدن در رفتارشان مشهود است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: یک درصد جمعیت دنیا بر ۹۹ درصد دیگر حاکم شده‌اند، برخی‌ها جمعیت را به سه دسته تقسیم کرده اند که یک درصد آن‌ها همین ظلم کننده به ۹۹ درصد دیگر است که از آن به لیبرالی‌ها تعبیر می‌شود.

عبادی متذکر شد: با مرور تاریخ، می‌بینیم که در جنگ علیه استقلال ایران، کشورهای غربی کارگردانش بوده‌اند چرا که بمباران شیمیایی صدام به وسیله کشورهای غربی صورت گرفت.

وی یادآور شد: کشور ایران شهدای زیادی را در راستای به پیروزی رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم کرده است که امروزه با افتخار اعلام می‌کنیم که خراسان‌جنوبی نیز ۲هزار شهید در این خصوص تقدیم‌ کرده است، شهدایی که به صورت داوطلبانه راهی میدان‌های جنگ شدند درسی به بشریت دادند که با مقاومت می‌توان به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کار و خدمت در هلال احمر را عبادت برشمرد و گفت: این افراد برای نجات بشریت با تمام توان تلاش می‌کند.

عبادی با بیان اینکه کسانی که با نام دین گره به کار بشریت می‌زنند بالاترین گناه را مرتکب می‌شوند، بیان داشت: این افراد از نام دین سوءاستفاده می‌کنند و این فعالیت‌هایشان در حقیقت جنگ با خدا محسوب می‌شود‌.

وی خاطرنشان کرد: گشودن گره از کار مومن ثوابش از زیارت خانه کعبه‌ بیشتر است و کارکنان هلال احمر مصداق این خدمت بزرگ هستند و در واقع، کار در مجموعه هلال احمر بسیار پر افتخار است و باید کارکنان آن قدر خودشان را بدانند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار