عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای ارتقاء توان دفاعی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی ارتقای توان دفاعی کشور را امری ضروری دانست و گفت: برای ارتقای توان دفاعی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 09December 2018

/محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به خصومت‌های آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی، اقتدار و افزایش توان دفاعی کشورمان را یکی از عوامل افزایش کینه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در مقابل اقدامات ضدانسانی احتمالی دولتمردان آمریکایی، تلاش برای افزایش توان دفاعی کشور کم‌ترین کاری است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی در ادامه با توجه به این نکته که افزایش توان دفاعی ما جنبه بازدارندگی دارد، گفت: جمهوری ایران هیچگاه روحیه جنگ‌طلبی نداشته و برای ثبات امنیت در کشورهای همسایه نیز همیشه پیشگام بوده؛ لذا کمک‌های اساسی در راستای تضعیف و شکست داعش و خروج جریان تکفیری از عراق و سوریه مصداق بارز خصلت آزادی‌خواهی ملت ایران است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه افزایش توان دفاعی کشور نسبت به توطئه‌های دشمنان تغییر می‌یابد، گفت: کشور ما هرگاه مورد حمله قرار گرفته، در مقام دفاع اقدامات نظامی انجام داده است؛ لذا در حوزه دفاعی هر کاری که بتوانیم را انجام می‌دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حملات تروریستی در اهواز، مجلس و حادثه اخیر در چابهار خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات اساسی و ضروری که دولت می‌بایست انجام دهد، تلاش برای ارتقاء توان دفاعی کشور است؛‌ چراکه امنیت ایران بدون در نظر گرفتن اعتبارات کافی در بودجه، میسر نخواهد شد. دولت به عنوان نهادی که دغدغه امنیت کشور را دارد باید در عمل با در نظر گرفتن اعتبار ویژه‌ای در بودجه، نسبت به این موضوع اهتمام ورزد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار