مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ۱۰۰۰ عنوان کتاب

سردار «رضا هدایتی» گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با هزار عنوان کتاب، بهمن‌ماه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد و سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 15December 2018

برنامه‌های متنوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی برگزار می شودسردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که هدف اصلی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایان کردن و تبیین بلوغ آثار و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جوانان و مردم است، اظهار داشت: همان‌طوری که دورانی از عمر ۴۰ سالگی انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس سپری کردیم، به همین میزان باید نقش این دوران در برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نمود و تبلور داشته باشد.

وی در تشریح برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در دهه فجر امسال، گفت: افتتاح یادمان «شهید علی حسن‌پور»، رونمایی از کتاب و نرم‌افزار خاطره‌نویسی رزمندگان دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه نقش استان یزد در دوران دفاع مقدس، از برنامه‌های این اداره‌کل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار هدایتی افزود: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با هزار عنوان کتاب، از برنامه‌هایی است که بهمن‌ماه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد و سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار