فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

دیدار با خانواده‌های ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در کنگره شهدای استان

سردار «علی قاسمی» گفت: دیدار با خانواده‌های ۲ هزار شهید و تبیین پیام این کنگره، دیدار با خانواده‌های شهدا در مشهد با هماهنگی مسئولان پیشین این استان، از جمله برنامه‌های اجرایی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی بوده است.
کد خبر: ۳۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 11December 2018

سه سال است برای کنگره شهدای استان برنامه ریزی می کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی، صبح امروز (سه‌شنبه) در کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: حدود سه سال است که در حال آماده کردن مقدمات برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی هستیم و رمز این کنگره را «یا حسین (ع)» گذاشتیم.

وی افزود: در این زمینه از سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۷ کمیته اجرایی برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در این مدت سعی کردیم تمام برنامه‌های ما پیوست فرهنگی داشته باشند و عطر و بوی شهادت بدهد، گفت: جمع‌آوری آثار شهدا و دیدار و مصاحبه با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی این کنگره بوده است.

سردار قاسمی درخصوص برنامه‌های اجرا شده در این کنگره، گفت: همایش‌های مردمی و همایش‌های مخصوص جوانان، برنامه «آبروی محله» و تمرکز و خدمات‌رسانی به نیابت از شهدا در مناطق محروم، نامگذاری گروه‌های جهادی به نام شهدا، برپایی موکب به نام شهدا در اربعین و در مسیر مشهد مقدس و نیز تولید فیلم‌ها و مستند‌ها از شهدا، از جمله برنامه‌های اجرایی در کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی بوده است.

وی افزود: ادارات، کارخانجات، مسئولان و مردم در اصناف مختلف در برگزاری این کنگره همکاری صمیمانه داشته‌اند.

فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی با بیان این‌که در اجرای برنامه‌ها بر حداقل هزینه و کیفی‌سازی برگزاری اجلاسیه‌ها تاکید داشتیم، عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های ۲ هزار شهید و تبیین پیام این کنگره، دیدار با خانواده‌های شهدا در مشهد با هماهنگی مسئولان پیشین این استان، از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی این کنگره بوده است.

قاسمی یادآور شد: ختم ۲ هزار دور قرآن، دعای توسل، ختم صلوات و نیز شب گذشته با کمک جوانان و با هماهنگی صورت گرفته در شهر و فضای مجازی دعای سلامتی امام زمان (عج) را قرائت کردیم.

وی گفت: تولید ۱۴ المان و چاپ ۳۰۰ کتاب جیبی و نیز تولیدات صدا و سیما از دیگر اقدامات این کنگره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار