اعزام 140 نفر از دختران دانش‌آموز قروه‌ای به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: 140 نفر از دختران دانش‌آموز قروه‌ای امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۳۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 12December 2018

140 نفر از دختران دانش آموز قروه ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدندسرهنگ «محمدرضا حیدری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کردستان، اظهار داشت: 140 نفر از دختران دانش آموز شهرستان قروه امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این مناطق اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی 3 روزه این دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه عنوان کرد: این دانش آموزان با استفاده از 3 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام می شوند تا از نزدیک با رویدادهای 8 سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.
 
این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.
 
حیدری اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می‌شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار