نماینده ولی فقیه در لرستان:

تکریم و یادآوری رشادت های شهدا وظیفه همه ماست

آیت الله «سید احمد میر عمادی» گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگری و از خود گذشتگی خانواده آنان هستیم و تکریم و یادآوری رشادت های شهدا وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۳۲۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ - 12December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی»، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد‌ چهارشنبه (21 آذر) در دیداری که با خانواده شهید «محمد مهدی سپندیانی» در شهرستان پلدختر داشتند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور در عرصه‌های مختلف و توسعه همه‌جانبه نتیجه خون شهداست.

وی گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگری و از خود گذشتگی خانواده آنان هستیم و تکریم و یادآوری رشادت های شهدا وظیفه همه ماست.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به الگو پذیری شهدا و رزمندگان از حادثه عظیم کربلا افزود شهدا و رزمندگان با بصیرت نسبت به اوضاع زمان خود همچون یاران و اصحاب با وفای ابا عبد الله الحسین(ع) در کنار امام و مولای خود ماندند و برای حفظ ارز ش های والای دینی، جان خودشان را نثار کردند.

وی در خصوص مقام و منزلت شهدا در پیشگاه خداوند متعال گفت: شهدا نزد پروردگار خود مقام والایی دارند همیشه زنده‌اند برای مردم ما الگو و عزیز هستند.

خاطر نشان می شود، شهید «محمد مهدی سپندیانی» یک فروردین‌ماه سال 1340  در شهرستان پلدختر به دنیا آمد ودر تاریخ 27 خرداد‌ماه سال 67 در عملیات قمیش در ماووت کردستان به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها