نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضرورت حفاظت از شاخ و برگ انقلاب اسلامی

آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: ریشه های انقلاب مستحکم شده و ما باید از شاخ و برگ انقلاب محافظت کنیم.
کد خبر: ۳۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ - 13December 2018

ما باید از شاخ و برگ انقلاب محافظت کنیمبه گزارش  خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» در جلسه شورای اداری شهر معمولان که (چهارشنبه 21 آذر) در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: معارفه امام جمعه معمولان را یک فرصت برای خدمت به مردم می دانیم بر همین اساس مدیرکل استانی را به جلسه معارفه دعوت کردیم تا مشکلاتی که در شهر وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی یک مسئول خدمت کردن به مردم است، افزود: امروز بالاترین عبادت خدمت کردن به مردم است، مردمی که در تمام صحنه ها حاضر هستند و در 40 سالگی انقلاب اسلامی پای انقلاب ماندند و ایستادگی کردند که باید به آنها خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: خانواده های شهدا حقانیتی برای نظام جمهوری اسلامی هستند که اینها بار مسئولیت ما را سنگین می کند و اگر شبانه روز کار کنیم هم کم است.

وی بیان کرد: مردم با تمام اموال، وقت و جان خود آماده جانفشانی برای انقلاب هستند که باید کمر همت برای خدمت رسانی به این مردم بسته شود چون یکی از علل اصلی تداوم انقلاب اسلامی دستاوردهای بی نظیر این انقلاب است، اگر این تلاش و خدمات رسانی به مردم نبود انقلاب هم وجود نداشت.

میرعمادی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی امروز بالنده و با نشاط است به برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید خدمت رسانی ها را بیشتر کنیم وآن را ادامه دهیم چون این امر مایه سربلندی است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه خدمت رسانی به مردم علی رغم سنگ اندازی هایی که توسط دشمنان صورت می گیرد کم نشده که نشان از این دارد دست غیبی پشت این انقلاب است، قبل از انقلاب دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی بلوک شرق و غرب از بین رفت و امروز جبهه انقلاب اسلامی محکم در برابر جبهه استکبار ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ریشه جبهه مقاومت انقلاب اسلامی است و امروز دنیا شاهد است که یک طرف آمریکا و یک طرف ایران است و کشورهای دنیا هم به همین صورت در حال تقسیم هستند که یا با آمریکا و یا با ایران هستند و دیگر از بلوک شرق و غرب خبری نیست و امروز این جبهه انقلاب اسلامی و جبهه استکبار جهانی وجود دارند که این برای ما مهم و ارزشمند است چون این انقلاب به سن کمال خودش رسیده ‌است.

وی افزود: ریشه های انقلاب مستحکم شده و ما باید از شاخ و برگ انقلاب محافظت کنیم چون دشمن در حال زدن شاخ و برگ انقلاب است و توانایی اینکه ریشه انقلاب را بزند و به آن آسیب وارد کند ندارد و این تحریم ها و توطئه ها راه به جایی نخواهد برد چون مردم ما با بصیرت و آگاه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار