با حضور سردار کارگر؛

اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس این بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 13December 2018

اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه 22 آذرماه) در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس این بنیاد و جمعی از کارشناسان و نخبگان فرهنگی- اجتماعی کشور برگزار شد.

در همین خصوص سردار «داوود عامری» مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی این بنیاد که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور جمعی از کارشناسان و نخبگان فرهنگی اجتماعی کشور تشکیل می‌شود در حقیقت مرکز یا شورایی است که تلاش می‌کند نسبت برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار را با جامعه تعیین کند.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسیری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه و ملت بزرگ ایران است، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند سال‌ها دست مایه پیشرفت کشور باشد؛ از این جهت به نظر می‌رسد این امکان وجود دارد که با بهره گیری از ظرفیت نخبگان بتوان برنامه‌ها و ظرفیت‌های بنیاد را به گونه‌ای توسعه دهیم که بتواند تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی خودش را هم روز به روز ارتقاء دهد.

سردار عامری ادامه داد: امیدواریم این جلسات که تلاش دارد جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را غنی سازی کرده و متناسب با برنامه‌های مشخصی به اجرا در بیاورد به افزایش سطح فعالیت‌های فرهنگی کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت مستمر و ماهی یک بار برگزار خواهد شد، بیان داشت: البته این شورا کمیته‌های جانبی کارشناسی هم دارد که در این کمیته‌ها برنامه‌های مختلف بعد از آماده سازی، به شورا ارسال شده تا پس از تصویب، مسیر اجرایی خود را طی کند.

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین عنوان کرد: هر چند بعضی از مسئولین دستگاه‌های کشور در این شورا عضویت دارند، اما بیشتر مبتنی بر حضور نخبگان و کارشناسان است تا با نگاه به حوزه نخبگی و کارشناسی، برنامه‌ها به لحاظ محتوایی عمیق‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار