ترجمه کتاب «وصول» به چاپ رسید

کتاب «وصول» به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ترجمه و چاپ شد.
کد خبر: ۳۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 14December 2018

ترجمه کتاب «وصول» به چاپ رسیدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب وصول، برگی از خاطرات بانوی مقاومت شهیده «ام یاسر» همسر شهید «سید عباس موسوی» دبیر کل سابق حزب الله، توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ترجمه و چاپ شد.

این کتاب در 207 صفحه و در شمارگان هزار جلد، به قیمت 140 هزار ریال به قلم عبدالقدوس امین و به ترجمه دکتر رقیه رستم پور ملکی و یسرا شادمان نگاشته شده است.

در بخش از این کتاب می خوانیم؛ ام یاسر بانویی بود، که صمیمانه به همسرش عشق می ورزد؛ مادری که معنای ایثار و فداکاری مادرانه را به تمام در وجود خود معنا کرده است؛ مبارزی جان برکف در مسیر جهاد و مبارزه، پا به پای همسری که در کنار او اولین گام‌های خود را در میدان مجاهدت گذاشت.

چه خوب حق همسری و مادری و مبارزه را ادا کرد و بالاتر از  همه این ها، نمونه بنده مطیع پروردگار بود. او به عهدی که با خدا بسته بود وفادار ماند و هرگز دچار تزلزل نشد، ثبت و ضبط زندگی نامه این گون افراد فرصتی فراهم می کند تا زنان و دخترانی که بانوی بزرگوار اسلام، حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی خویش انتخاب کرده اند، از بانوانی همچون ام یاسر در این مسیر سرمشق بگیرند، ام یاسر زنی بود که معامله پرسودی با خدا کرد او جان خود را پیش کش قربانگاه الهی کرد و در ازای آن مقام رفیع شهادت و وصال حق را از آن خود ساخت.

علاقه مندان به دریافت این کتاب می‌توانند به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، نبش کوچه اول ساختمان شهید سوادگر، پلاک4، طبقه هفتم مراجعه و یا با شماره 88754086 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار