امام جمعه الشتر؛

ارتقای توان دفاعی کشور عاملی تاثیرگذار در خنثی‌سازی توطئه‌های غرب

حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی گفت: تلاش برای افزایش توان دفاعی کشور وظیفه مسوولان و امری ضروری است.
کد خبر: ۳۲۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ - 14December 2018

همه باید برای تقویت بنیه دفاعی کشور زیر یک پرچم سخن بگوییمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی امام‌جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: از ویژگی و صفات پرهیزگاران شب زنده‌داری و قرآن خواندن است؛ قرآن خواندن باید همراه با تدبر باشد.

وی گفت: قرآن مایه حیات انسان‌هاست و عمل به قرآن باعث رستگاری خواهد شد و زمانی انسان می‌تواند عامل به قرآن باشد که در آیات آن تدبیر کند.

امام‌جمعه الشتر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری (ع) و همچنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت فاطمه معصومه (س)  به دیدار خانواده‌های شهدای معزز مدافع حرم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار داشتند که ایشان نکاتی را در باب توجه به بحث دشمن‌شناسی داشتند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن برای سال 98 نقشه کشیده است ونقشه آن لو رفته است. رهبری فرمودند سه نکته مهم نظام مورد هدف دشمن است، نخست بحث هسته‌ای، دوم توانایی موشکی و قدرت دفاعی و سوم نفوذ منطقه‌ای ایران در خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: همه باید برای تقویت بنیه دفاعی کشور و تکمیل صنایع موشکی و انرژی هسته‌ای زیر یک پرچم سخن بگوییم و گام برداریم.

امام‌جمعه الشتر خاطرنشان کرد: دشمن زمانی می‌تواند اهداف و نقشه خود را عملی کند که بستر لازم در داخل کشور فراهم باشد، گاهی در داخل کشور شرایطی فراهم می‌کنیم که بستر برای دشمن آماده می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا گفت من برای بعد از 13 آبان برنامه گسترده به منظور از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارم، ولی باید بداند که 13 آبان‌ها خواهد آمد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و نظام همچنان تا ظهور حضرت حجت (عج) پا برجا خواهد ماند.

وی افزود: توجه به معیشت مردم باید سرلوحه کار مدیران و سران سه قوه باشد و مدیران باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و توجه هرچه بیشتر به کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، از مردم رفع نگرانی کنند و نگذارند آن‌ها در این بخش دچار آسیب شوند.

امام‌جمعه الشتر در پایان گفت: ما افتخار زندگی در نظامی را داریم که برکت ولایت فقیه، بصیرت و دشمن‌شناسی را شامل حال این ملت کرده است و مردم نگاهشان به کلام رهبری است و اجازه و فرصت عملی شدن نقشه‌های استکبار را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار