نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولین با تصمیمات غلط، ملت را زیر بار فشار‌های اقتصادی قرار ندهند

آیت‌الله «علی اسلامی» گفت: مسئولین کشور باید توجه که کنند که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون ایثار، فداکاری و تلاش جوانان این سرزمین است و با تصمیمات غلط در عرصه‌های اقتصادی و مدیریتی، ملت را این چنین زیر بار فشار‌های اقتصادی قرار ندهند.
کد خبر: ۳۲۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ - 16December 2018

انقلاب اسلامی موجب عزت ملت ایران شدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت‌الله «علی اسلامی» نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در همایش بصیرتی نیرو‌های وظیفه مرکز آموزش شهدای جوادنیا وزارت دفاع که پیش از ظهر امروز (یک‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: عزت و ذلت ۲ واژه‌ای است که در ادبیات جوامع بشری بسیار به‌کار برده می‌شود و در مفاهیم اجتماعی هم از این کلمات زیاد رد و بدل می‌شود و فاصله رسیدن از ذلت به عزت، ایثار و فداکاری افراد آن جامعه است.

وی با اشاره به دوران ذلت ایران در دوران پهلوی که مورد استعمار غرب و مطیع اوامر آمریکا بود، افزود: بسیاری از اندیشمندان جهان به مقایسه دوران قبل و پس انقلاب اسلامی ایران پرداخته‌اند و همگی تصریح کرده‌اند که دولت و مردم ایران پس از انقلاب به عزت و اقتدار رسیده‌اند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از رئیس جمهور شهید «محمدعلی رجایی» که درخواست ملاقات رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل با وی را باعزت نمی‌پذیرد، افزود: در دوران پیش از انقلاب مستشاران آمریکایی و اسرائیلی در ایران ۲ حقوق دریافت می‌کردند که یک مزد کارهای‌شان بود و حقوق دوم «حق توحش» بود که به‌واسطه آن چه آن‌ها وحشی‌گری مردم ایران می‌خواندند دریافت می‌کردند.

امام جمعه تاکستان با بیان عدم توانمندی‌های ساخت و تولید سلاح و تجهیزات در دوران قبل از انقلاب، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس حتی ما سیم‌خاردار نداشتیم که جلوی حمله دشمن را بگیریم و وقتی از کشور‌های دیگر می‌خواستیم به ما نمی‌دادند و امروز به برکت انقلاب اسلامی اگر از هر نقطه‌ای در دنیا مورد تهدید قرار بگیریم موشک‌های ما آن نقطه را با خاک یکسان می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولین کشور باید توجه که کنند که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون ایثار، فداکاری و تلاش جوانان این سرزمین است و با تصمیمات غلط در عرصه‌های اقتصادی و مدیریتی، ملت را این چنین زیر بار فشار‌های اقتصادی قرار ندهند.

انقلاب اسلامی موجب عزت ملت ایران شد

وی در ادامه افزود: دنیا می‌بیند که ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم و رتبه‌های علمی و اقتصادی ما در قبل انقلاب ۱۳۴ بود، اما امروز به رتبه ۱۸-۱۷ رسیده‌ایم و در بعضی از عرصه‌ها جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم، اما از نظر عدالت اجتماعی عقب هستیم و امیدواریم در عرصه انتخابات با رأی به افراد دلسوز و پرتلاش، کاستی‌ها جبران شود.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب عزت ملت ایران شد، آن‌چنان که در عرصه‌های مختلف پیش رفته و عزیز شده است، البته در بعضی جهات کمبود‌هایی وجود دارد که با حضور در صحنه و وحدت جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار