دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خراسان جنوبی:

دستاورد‌های نظام باید منتشر شود/ برخی از دستگاه‌ها بی مهری می‌کنند

«علیرضا آئینه دار» گفت: برخی از دستگاه‌ها با تاخیر پاسخگو هستند که به نظرم بی مهری است چراکه دستاورد‌های نظام باید منتشر شود و باید دستگاه‌های علمی کمک بیشتری به دوستان برنامه ساز بکنند.
کد خبر: ۳۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ - 16December 2018

دستاوردهای نظام باید منتشر شود/برخی از دستگاه‌ها بی مهری می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علیرضا آئینه دار» دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در نشست روسای کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این کارگروه به مسئولیت صدا و سیمای خراسان جنوبی فعالیت می کند و برنامه های تولیدی به مرحله آنتن رسیده است.

وی افزود: این برنامه ها با یک شیب مناسب در پخش شروع شده و هرچه به سمت دهه فجر برویم این شیب بیشتر خواهد شد و به کمیت و کیفیت افزوده خواهد شد.

رونمایی از 5 مستند فاخر انجام خواهد شد

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار تولید برنامه  درخصوص افراد برجسته و تاثیرگذار تاریخ انقلاب در استان درحال پایان است، گفت: به زودی این مستندات بسیار فاخر رونمایی خواهد شد .

آئینه دار اضافه کرد: این پنج نفر که از زندگی آنها مستند ساخته شده عبارتند از آیت الله «تهامی»، حجت الاسلام «فردوسی پور»، حجت الاسلام «سید حسین آفتابی»، شهید دکتر «مهدی امین زاده» و حاج «غلامحسین بازاری» است که مستندهایشان تولید شده است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات 40 ساله انقلاب در استان خراسان جنوبی، برنامه 30 دقیقه ای با عنوان «کارنامه» به صورت مستند گزارشی تولید شده که دستاوردهای نظام در بخش ها و موضوعات مختلف در استان را بررسی می کند و برای پخش به تهران ارسال شده است.

آئینه دار عنوان کرد: به مسئولین مختلف استان از گذشته تا امروز و از رده های بالا تا سطوح پایین تر فرصتی داده شده تا در آن بازه زمانی خدمات خودشان را با مردم مطرح کنند که بخشی از کار انجام شده و بخشی در حال انجام است.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی مطرح کرد: کار مستندسازی در خصوص رویش های انقلاب که مربوط به شخصیت ها و جوانانی است که در بخش های مختلف توانسته اند افتخار آفرین باشند انجام شده است.

تولید 8 موسیقی فاخر و پخش از رسانه ملی

وی بیان داشت: برنامه های دیگری هم است که تا این لحظه کار تولید هشت موسیقی فاخر انجام شده و برای اخذ مجوز به تهران ارسال شده که قابلیت پخش از تمام شبکه های رادیویی و تلویزیونی را دارد که استان ما در این زمینه جزو استان های برتر کشور معرفی شده است.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بخشی از محتویات کار مرتبط با سایر دستگاه ها است که باید دستگاه های اجرایی به ما کمک کنند و به موقع پاسخ بدهند.

آئینه دار خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه ها با تاخیر پاسخگو هستند که به نظرم بی مهری است چراکه دستاوردهای نظام باید منتشر شود و باید دستگاه های علمی کمک بیشتری به دوستان برنامه ساز بکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار