فرمانده سپاه «فتح» کهگیلویه و بویراحمد:

عشایر دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند

«حمید خرمدل» با بیان این‌که عشایر یک قرن در مقابل ظلم و استبداد مبارزه کرده و شاه پدر و پسر را ذلیل کردند، گفت: آن‌ها با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دِین خود را به این نظام ادا کردند که این موضوع باید در سطح کشور برجسته شود.
کد خبر: ۳۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 17December 2018

خدمات انقلاب اسلامی برای مردم بیان شودبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در همایش سران طوایف، معتمدین و ریش‌سفیدان عشایر استان، با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «داریوش رنجبر» از شهدای حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: حضور گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، نشان از غیرت و حماسه‌آفرینی آن‌ها دارد.

وی با بیان این‌که عشایر یک قرن در مقابل ظلم و استبداد مبارزه کرده و شاه پدر و پسر را ذلیل کردند، افزود: این مردم غیور در گذشته هیچ وقت زیر بار ظلم و ستم نرفته و همیشه ایستادند و با رژیم منحوس پهلوی مقابله کردند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: عشایر با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دِین خود را به این نظام ادا کردند که این موضوع باید در سطح کشور برجسته شود.

خرمدل به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته اشاره داشت و عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزشمندی در بخش‌های آب، برق، گاز و مدرسه انجام شده که باید بیان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار