رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی مازندران:

نیروی انتظامی مردمی‌ترین نهاد خدمت رسانی به مردم است

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی گفت: نیروی انتظامی یکی از مردمی‌ترین نهادی است که خالصانه، دلسوزانه و بی‌توقع در جهت خدمت به مردم قدم برمی‌دارد.
کد خبر: ۳۲۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ - 17December 2018

نیروی انتظامی مردمی ترین نهاد خدمت رسانی به مردم استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سیداسماعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی مازندران در جمع فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه معصیت از سلامت فکری و لطافت روحی انسان می‌کاهد و سبب ظاهر شدن تدریجی آثار خشونت و کاهش رقت قلب در او می شود، اظهار داشت: این مسئله سبب از بین رفتن ریشه کمالاتی نظیر دلسوزی، همدردی، مهر و عطوفت در انسان می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی مازندران به مردمی بودن بزرگان دین در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های برجسته پیامبران و اولیای الهی بوده است و هیچگاه از مردم فاصله نمی‌گرفتند، بلکه همیشه خیرخواه و دلسوز مردم بودند و امروز نیروی انتظامی نیز یکی از مردمی‌ترین نهادی است که خالصانه، دلسوزانه و بی توقع در جهت خدمت به مردم قدم برمی دارد.

وی به فلسفه وجودی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: هر نظامی که در آن بی گناهان بترسند که مبادا مورد تعرض قرار گیرند و گناهکاران احساس آسایش کنند، آن نظام، نظام منحرفی خواهد بود.

حسینی مازندرانی گفت: در نظام اسلامی، متخلف و گناهکار در هر جایگاهی که قرار دارد باید احساس نگرانی کند که پنجه عدالت دیر یا زود گریبان او را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار