معاون اقتصادی استاندار لرستان خبر داد،

تسهیلات 37 میلیارد تومانی جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر لرستان

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: تسهیلات حمایتی 37 میلیارد تومانی برای کارآفرینی جامعه ایثارگری لرستان در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته و افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید، معرفی کسب و کار و پس از صدور مجوز تسهیلات لازم را از بانک‌های عامل دریافت کنند.
کد خبر: ۳۲۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 23December 2018

تسهیلات 37 میلیارد تومانی جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «گودرز امیری» معاون اقتصادی استاندار لرستان امروز در حاشیه جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد دیدار با خانواده‌های شهدا به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امکان سرکشی از همه خانواده‌ها به ترتیب اولویت باشد.

وی با بیان اینکه بنا شد تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر به صورت عادلانه انجام شود، گفت: بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران باید در قالب برنامه‌های استخدامی انجام گیرد چرا که خانواده‌های شهدا سهمیه 25 درصدی در استخدام دستگاه‌ها دارند و از طریق بنیاد شهید معرفی می‌شوند.

امیری افزود: از آنجا که مجوزهای استخدامی جوابگوی نیروهای بیکار خانواده‌های شهدا و ایثارگر نیست، پیشنهاد می‌شود بیشتر به‌دنبال کارآفرینی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به این قشر از جامعه باشیم.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه تسهیلات حمایتی 37 میلیارد تومانی برای کارآفرینی جامعه ایثارگری لرستان در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته، تصریح کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید، معرفی کسب و کار و پس از صدور مجوز تسهیلات لازم را از بانک‌های عامل دریافت کنند.

وی با اشاره به ارزان بودن تسهیلات حمایتی خانواده‌های شهدا خاطرنشان کرد: این تسهیلات با هدف اشتغالزایی جامعه ایثارگری و با نرخ 6 درصد از منابع اعتباری روستایی و عشایری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار