سرپرست معاونت سیاسی - امنیتی استانداری قزوین:

همه تصمیم‌گیری‌های ما باید با فرهنگ دفاع مقدس گره بخورد

«منوچهر حبیبی» گفت: مادامی که فرهنگ دفاع مقدس زنده است انقلاب هم زنده است و همه تصمیم‌گیری‌های ما باید با این فرهنگ گره بخورد.
کد خبر: ۳۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 24December 2018

همه تصمیم گیری‌های ما باید بافرهنگ دفاع مقدس گره بخوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «منوچهر حبیبی» سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین که امروز در استانداری قزوین برگزار شد با تقدیر از فعالیت‌های جهادی سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و انتصاب امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری به سمت مدیرکل جدید این اداره‌کل، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال خودش با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بوده، از جنگ تحمیلی 8 ساله گرفته تا موضوعات بهانه‌گیر هسته‌ای و اکنون که از طریق جنگ روانی و به‌ویژه جنگ اقتصادی دارد مشکل به وجود می‌آورد.

وی راه مقابله با دشمن را در چند شاخصه اصلی عنوان و تصریح کرد: تبعیت محض و بی‌چون و چرا از ولایت فقیه که ولایت فقیه یک شاخص و مبنا و یک معیار است و باید مورد توجه همگان باشد.

حبیبی شاخصه دیگر را ترویج فرهنگ و گفتمان ایثار و شهادت خواند و افزود: مادامی که فرهنگ دفاع مقدس زنده است انقلاب هم زنده است و همه تصمیم گیری‌های ما باید با این فرهنگ گره بخورد که این فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است و این فرهنگ توانست ما را در جنگ پیروز کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین سومین شاخصه عبور از تهدیدات دشمن را خدمت بی‌منت و بی‌چون و چرا به مردم دانست و تأکید کرد: آنچه مردم از مسئولان انتظار دارند کار است و گره گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین کار مسئولان است و این مردم پای این انقلاب هستند و انقلابشان را دوست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار