مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه‌های استانی و کشوری در ساخت فیلم شهدای «خان طومان»

محمود شالویی بر لزوم همکاری دستگاه‌های استانی و کشوری در ساخت فیلم شهدای خان طومان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ - 24December 2018

لزوم همکاری دستگاههای استانی و کشوری در ساخت فیلم شهدای «خان طومان»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمود شالویی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست هم اندیشی با محوریت پیگیری و هماهنگی جهت اجرای پروژه مستند 80 دقیقه ای شهدای خان طومان که امروز (دوشنبه 3 دی) در فرمانداری نکا برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهدای خان طومان مختص مازندران نیستند بلکه متعلق به کل جامعه اسلامی هستند، اظهار داشت: برای تولید این فیلم باید حق مطلب را به عالی ترین شکل ممکن ادا کرد.

وی با بیان اینکه بایستی واقعه خان طومان به درستی تصویر شود، افزود: ساخت فیلم مستند شهدای خان طومان مستلزم پای کارآمدن همه دستگاه های استانی و حتی کشوری است.

شالویی بر لزوم انجام کار مطالعاتی روی این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها باید از تولید این اثر حمایت کنند و این فیلم باید در سطح ملی حمایت شود.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» فرماندار شهرستان نکا نیز ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از تولید فیلم شهدای خان طومان گفت: بایستی با ظرافت و درایت نام تمامی شهدای مدافع حرم استان در این فیلم قید شود.

وی خاطرنشان شد: تلاش می شود در حد توان شهرستان امکانات مورد نیاز و هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط با لوکیشن های این فیلم  صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار