مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی:

فیلم‌‌های جشنواره عمار در «یمن» و «سوریه» اکران می‌شود

«مجید کریمیان» از اکران این فیلم‌های جشنواره عمار در «یمن» و «سوریه» خبر داد و گفت: اکران فیلم‌های جشنواره عمار به منظور دفاع از هویت فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ - 25December 2018

فیلم های جشنواره عمار در «یمن» و «سوریه» اکران می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جشنواره عمار یکی از جریان های اسلامی برای پاسخ به فتنه ۸۸ است و هر ساله رغبت جامعه مردمی به جشنواره فیلم عمار افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: امسال نیز بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شده است.

کریمیان با بیان اینکه جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب انیمیشن و فیلم های کوتاه اکران می شوند، اضافه کرد: علاوه بر اکران این فیلم ها در شهرهای مختلف ایران، از طریق شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف جهان نیز اکران صورت می گیرد.

وی از اکران این فیلم ها در «یمن» و «سوریه» خبر داد و عنوان کرد: اکران فیلم های جشنواره عمار به منظور دفاع از هویت فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی است.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۳۰۰ نفر ثبت نام اکران کننده فیلم عمار در استان داشته‌ایم، گفت: از خراسان جنوبی ۱۵ اثر به جشنواره فیلم مردمی عمار ارسال شده است.

کریمیان با اعلام اینکه اکران فیلم های مردمی جشنواره عمار پنجم دی ماه آغاز می شود، مطرح کرد: در همین راستا نیز سینما سیار عمار افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سینما سیار، فیلم های عمار با کیفیت سینمایی پخش می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال همچون سال‌های قبل در ۷۰ نقطه از استان خراسان جنوبی فیلم های مردمی عمار اکران شود.

کریمیان با بیان اینکه در کنار اکران فیلم ها، جمع آوری کمک به جبهه های مقاومت یمن و سوریه را خواهیم داشت، بیان داشت: جشنواره عمار بزرگ ترین نذر فرهنگی در حوزه جنگ نرم است.

این مسئول عنوان کرد: این جشنواره بهترین خاکریز جنگ نرم بوده که تاکنون انقلاب اسلامی تجربه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار