بازدید اعضای شورای شهر بروجرد از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

تعدادی از کارکنان و اعضای شورای شهر بروجرد با حضور در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان از غرفه‌های مختلف این مجموعه فرهنگی بازدید کردند.
کد خبر: ۳۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ - 29October 2014

بازدید اعضای شورای شهر بروجرد از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

محسن روحبخشان، رئیس شورای شهر بروجرد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در همدان، باغ موزه دفاع مقدس همدان را بهعنوان یک یادگاری از انقلاب و هشت سال حماسه و پایداری برشمرد و اظهار داشت: در این مجموعه ی فرهنگی تصویر سازی مناسبی از دوران هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است. 

وی افزود: به حتم حضور مخاطبان و به خصوص نسل سوم انقلاب و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم که جنگ را لمس نکردهاند در چنین فضاهایی موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

روحبخشان همچنین با بیان اینکه باغموزه دفاع مقدس استان همدان بیانگر تاریخ روشن ایران اسلامی است، تصریح کرد: شناخت دلیرمردان و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم است و جوانان باید بیش از پیش با ازخودگذشتگی و جانفشانی فرزندان ملت در آن دوران آشنا شوند.

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: امروز همه ما باید توجه داشته باشیم که در طول دوران دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی با ازخود گذشتگی و ایثار باعث سرفرازی نظام و انقلاب شدهاند.

وی در پایان، اصلیترین هدف اعضای شورای شهر بروجرد از بازدید 2 ساعته از باغموزه دفاع مقدس همدان را فراهم آوردن زیرساختها برای ایجاد چنین مجموعهای در استان لرستان خواند و خاطرنشان کرد: شهر بروجرد سهم ارزنده و موثری در طول حماسه هشت ساله بر عهده داشته و شهدای گرانقدری نیز همچون شهید بروجردی را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار