دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

آیت‎الله هاشمی شاهرودی قهرمان میدان تبیین نظام اسلامی در عرصه مدیریت اسلامی کشور بود

آیت‎الله اراکی با بیان اینکه آیت‌الله شاهرودی قهرمان نظام فقهی و کارگشای اسلامی بود، گفت: ایشان قهرمان میدان تبیین نظام اسلامی در عرصه مدیریت اسلامی کشور بود.
کد خبر: ۳۲۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 29December 2018

آیت‎الله شاهرودی نماد ایثار و مقاومت بودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‎الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم ترحیم آیت‎الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرمانروایان در زمان پیامبران می‎گفتند ما فرمانروا هستیم و هرچه ما بخواهیم باید انجام شود، اظهار داشت: امروز آمریکا و ترامپ ادعای فرمانروایی دارند و می‎گویند ما هرچه بخواهیم باید صورت گیرد.

وی افزود: انبیا آمدند تا بگویند که خداوند فرمانروای جهان است و او مالک آسمان‌ها و زمین است.

آیت‎الله اراکی تصریح کرد: امام خمینی (ره) دین خدا را در جهانی که دین را محدود کرده و به انزوا کشیده بودند زنده کردند و در واقع ایشان دین را برای زندگی انسان‌ها زنده کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم آمریکا، اروپا و انگلیس مریض هستند، گفت: این مرض‌های سخت کشنده در تمدنی که شما برای بشریت به وجود آوردید پدید آمده و سلامت، آسایش و تنفس را گرفت و این دلیل حاکمیت کفر است.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی میدان تبیین نظام اسلامی در عرصه مدیریت اسلامی کشور بودند، گفت: فقه و فلسفه اسلامی ما برترین فلسفه جهانی است هر چند دشمنان به دنبال نادیده گرفتن فلسفه ما هستند. آیت‌الله شاهرودی قهرمان نظام فقهی و کارگشای اسلامی بود و باید از این فقیه الگو بگیریم.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه آیت‌الله شاهرودی و شاگران آیت‌الله صدر همه توانشان را خرج انقلاب کردند، گفت: آیت‌الله شاهرودی نماد تمام‎قد از مدرسه آیت الله صدر است، مدرسه ای که در مدرسه امام خمینی فانی شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله شاهرودی نماد ایثار و مقاومت بود، گفت: سه تن از برادران آیت الله شاهرودی در راه انقلاب به شهادت رسیدند اما خم به ابرو نیاورد و با مقاومت و ایثار تلاش خود را برای رسیدن به اهداف انقلاب ادامه داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها