برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار دفاع مقدس کردستان

طی مراسمی مدیر‌ان‌کل جدید و قدیم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با حضور مسئولان کشوری تودیع و معارفه شدند.
کد خبر: ۳۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ - 31December 2018

مراسم تکریم و معارفه مدیر حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، «مراد حسنی» مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: شهدا و مردم انقلابی ما همیشه و در همه حال فتنه‌گران را سر جای خود نشانده‌اند و نشان داده‌اند برای پایداری انقلاب همیشه در صحنه هستند.

حسنی با اشاره به اینکه مردم ما با ایثارگری و رشادت از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مردم ما توانستند از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: چهل و یک سال است که مشغول خدمت به انقلاب هستم و خوشحالم که ماه‌های پایانی خدمتم را در سرزمین مجاهدت‌های خاموش یعنی استان کردستان خدمت کردم.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: مقام معظم رهبری با تدبیر زیاد این استان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام نهاد چرا که هستند خانواده‌هایی که ۶ یا پنج شهید را در راه انقلاب داده‌اند و هیچ توقعی هم ندارند.

حسنی اضافه کرد: قطعا با وجود چنین مردمی که با شهید شدن چندین عضو خانواده‌شان خم به ابرو نیاورده‌اند، استکبار باید سر تعظیم فرود آورد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مردم ما راسخ‌تر و مقاومتر از همیشه برای دفاع از ارزش‌ها تلاش خواهند کرد.

حسنی در پایان از مردم و مسئولان خواست که ادامه دهنده راه شهدا و قدردان امنیت و آرامشی باشند که با ایثار و از خودگذشتگی شهدا به ارمغان آمده است.

مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم اظهار داشت: استان کردستان از استان‌هایی است که قبل و بعد از دفاع مقدس برای دفاع از کشور پیشقدم بوده و شهید شدن 30 هزار نفر از همرزمان و مجاهدان کشور در این استان بیان این ادعاست.

«ذبیح‌الله مالکی» عنوان کرد: وجود 5 هزار و 400 شهید استان کردستان نیز مسئولیت همه ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید بهتر برای خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی خواستار ردیف بودجه ملی و استانی برای احداث مرکز فرهنگی و دفاع مقدس در استان کردستان شد و گفت: در صورتی که بودجه لازم برای استان دیده شود می‌توانیم قدم‌های مثبتی برای خدمت به مردم کردستان برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار