گزارش رسیدگی سانحه اتوبوس دانشگاه آزاد به هیات دولت ارائه شد

هیات دولت در جلسه ای به ریاست رییس جمهور موضوع سانحه تأسف بار جان باختن تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بر اثر واژگونی اتوبوس در محوطه دانشگاه را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۳۲۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ - 31December 2018

گزارش رسیدگی سانحه اتوبوس دانشگاه آزاد به هیات دولت ارائه شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، هیات دولت در جلسه ای به ریاست رییس جمهور، موضوع سانحه تأسف بار جان باختن تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بر اثر واژگونی اتوبوس در محوطه دانشگاه را مورد بررسی قرار داد و گزارش وزرای علوم و کشور از روند رسیدگی به علل این حادثه، به هیات وزیران ارایه شد.

رئیس جمهور با ابراز تأسف عمیق از وارد آمدن این فاجعه تکان دهنده و تسلیت به بازماندگان حادثه و جامعه دانشجویی، با توجه به مسئولیت نظارتی دولت و دفاع از حقوق عمومی، از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و کشور و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری خواست با تشکیل هیأت رسیدگی به این حادثه، ضمن بررسی علل و عوامل مؤثر در وقوع آن و گفت وگو با دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه و نهادهای مسئول، گزارش آن را به هیئت وزیران ارایه نموده و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه اتخاذ نمایند.

گفتنی است؛ سه شنبه گذشته سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به جانباختن 10 دانشجو و زخمی شدن 25 نفر منجر شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار