دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر آمل خبر داد؛

ارسال بیش از 90 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره «هزار سنگر»

دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر آمل از ارسال بیش از 90 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آمل خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 03January 2019

ارسال بیش از 90 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آملبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «سید مصطفی صادقی» دبیر سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر آمل با اشاره به برگزاری سومین دوره این جشنواره، اظهار داشت: تاکنون 91 اثر در 6 بخش عکس، پوستر، شعر، کلیپ، گزارش خبری و نقاشی (ویژه دانش آموزان) از هنرمندان کشور به دبیرخانه ارسال شد.

صادقی افزود: جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر ویژه حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 هفته نخست بهمن ماه همزمان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد این حماسه آمل برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه 25 آذر امسال فرخوان این جشنواره منتشر و به استان های مختلف کشور ارسال شد، از رشد 15 درصدی آثار نسبت به دومین دوره این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: بیشترین اثر از استان های مازندران، تهران، خراسان رضوی، قم و گلستان ارسال شد.

دبیر جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر از تمدید جشنواره تا 25 دی خبر داد و گفت: هنرمندان فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه (روبروی شهرداری شهرستان آمل) ارسال کنند.

صادقی با اشاره به اهدای جوایز نفیس به همراه لوح سپاس و تندیس جشنواره به افراد اول تا سوم هر بخش افزود: علاقه مندان علاوه بر ارسال آثار با موضوع حماسه اسلامی مردم شهرستان آمل می توانند در زمینه شهدا نیز در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار