امام‌جمعه بروجرد:

سخنان رهبری خواب را از چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گرفته است

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به سخنان رهبری پیرامون تشکیل حکومت فلسطینی در تل آویو گفت: این سخنان مقام معظم رهبری خواب را از چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گرفته است.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ - 04January 2019

سخنان مقام معظم رهبری خواب را از چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گرفته استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام‌جمعه بروجرد  در خطبه‌های این هفته با اشاره به حضور مردم در روز ۹ دی‌ماه سال جاری، اظهار داشت: در روز ۹ دی مردم با بصیرت به خیابان آمدند و همانند سال‌های گذشته این مناسبت بزرگ را گرامی داشتند.

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حضور آمریکا و تشکیل حکومت فلسطینیان در تل آویو برای همه قابل توجه بوده است، افزود: سخنان مقام معظم رهبری در دل مسلمانان امید ایجاد کرده است؛  این سخنان رهبر انقلاب حرف معمولی نیست، بلکه سخنان یک عالم الهی، حکیم، بصیر و تحلیل‌گر است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به دیدار پوتین با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار پوتین می‌گوید وقتی ایشان را ملاقات کردم گویا مسیح را ملاقات کردم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه سخنان اخیر مقام معظم رهبری خواب را از چشمان مقامات اسرائیل و آمریکا گرفته است، تصریح کرد: با این پیروزی‌های بزرگی که ملت ایران بدست آورده‌ است، آمریکا از عراق خارج شده و در حال حاضر از افغانستان و پاکستان هم فرار می‌کند؛ این تحولات اثر سخنان مرد بزرگی همچون مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مسوولان اجرایی در بعد اقتصادی نیز می‌بایست تلاش کنند و مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند تا دشمن از تحقق اهداف شوم خود مایوس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها