مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بابلسر خبر داد؛

برگزاری همایش «نقش جوانان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در بهنمیر

مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بابلسر از برگزاری همایش «نقش جوانان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» روز سه‌شنبه 28 دی ماه در روستای هلی باغ بهنمیر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 05January 2019

برگزاری همایش «نقش جوانان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در بهنمیر«سیدباقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به بیان برنامه‌های این دفتر در این مناسبت پرداخت و اظهار داشت: دفتر حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی - هنری کرده است.

وی از برگزاری همایش روحانیون شهرستان بابلسر در تاریخ 25 دی ماه و در آستانه ایام فاطمیه در امامزاده ابراهیم (ع) خبر داد و افزود: همچنین برگزاری همایش «بر بال خاطره» در 21 بهمن ماه در متل بانک بابلسر از دیگر برنامه هاست.

طاهری برگزاری همایش «نقش جوانان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» را در تاریخ 28 دی ماه در روستای هلی باغ بهنمیر از جمله برنامه ها عنوان کرد و برگزاری همایش مشترک فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های بسیج و دهیاران در 3 بهمن ماه از دیگر برنامه ها برشمرد.

این مسئول در ادامه از میزبانی مردم شهیدپرور بابلسر از شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید بزرگوار که در منطقه خان طومان به شهادت رسید پس از 32 ماه به وطن بازگشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار