در مراسم تودیع معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید «حسینی» بیرجند؛

«مصطفوی» جای خود را به «بهرام‌نژاد» داد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید «حسینی» بیرجند با حضور جانشین نیروی هوایی برگزار شد و «محمدرضا بهرام‌نژاد» به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معارفه شد.
کد خبر: ۳۲۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 05January 2019

«مصطفوی» جای خود را به «بهرام نژاد» دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید «حسینی» بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ خلبان ستاد «حمید واحدی» و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد، سرهنگ خلبان «حمید مصطفوی» از سمت خود تودیع و سرهنگ «محمدرضا بهرام نژاد» به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند معارفه شد.

مصطفوی به مدت 10 سال فرماندهی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند را عهده دار بود و در این مدت خدمات ارزنده‌ای در این استان انجام داده است. وی از این پس به عنوان فرمانده پایگاه هوایی شهید «حبیبی زهام» مشهد به خدمت خواهد پرداخت.

فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند در این مراسم بیان داشت: پایگاه بیرجند در بدو شروع کار به عنوان یک پایگاه مقدم بود و باید تحت مدیریت پایگاه مادر قرار می گرفت و یگان معین آن تبریز بود که حمایت‌های نیروی هوایی بود برای این پایگاه موجب پیشرفت پایگاه شد.

وی با بیان اینکه همدلی بین نیروهای نظامی در استان خراسان جنوبی بی‌نظیر است، عنوان کرد: در خیلی از موارد با وجود احساس برادرانه بین نیروها، سپاه کمک حال ما بود.

فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند متذکر شد: اگر این تعامل نبود نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم.

مصطفوی با بیان اینکه در ماموریت‌های ویژه، پایگاه شهید حسینی پروازهای آموزشی کمتر دارد و اکثر پروازها عملیاتی است، خاطرنشان کرد: اخلاص در خدمت و انگیزه خدمت در نیروها موجب شد تلاش بیشتری برای خدمت در نیروها ایجاد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار