برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی دفاع مقدس در خاش

نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی دفاع مقدس به مناسبت عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در شهر خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 05January 2019

نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی درشهرستان خاش برگزار شد.به گزارش دفاع پرس از زاهدان، نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی دفاع مقدس به مناسبت عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در مدرسه شاهد معماران دادگر شهر خاش برگزار شد.

«ام البنین کیخامومن» سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف آشنایی آینده‌سازان با زندگینامه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ شهادت برپا شده است.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار معلم بسیجی جان خود را تقدیم اسلام، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی کردند که آشنایی دانش‌آموزان با زندگینامه این شهیدان ضروری است.

کیخامومن اضافه کرد: بخشی از این نمایشگاه‌ها به نقاشی و روزنامه دیواری دانش‌آموزان با موضوع شهدا، حماسه‌های دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا اختصاص دارد.

این مسئول بیان داشت: همچنین بخش دیگری از این نمایشگاه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، عکس و دلنوشته‌هایی از طرح شهید محله، دیدار با خانواده معظم شهدا، شهیدپژوهی، حضور دانش‌آموزان در سفر معنوی راهیان‌نور و یادمان شهدا در مدارس شاهد مربوط می‌شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: در این نمایشگاه تصاویری از یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و معلم که در مدارس شاهد برگزار شده نیز به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار