نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حفظ وحدت و انسجام ملی راهکار اصلی حفظ و دوام انقلاب است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی راهکار اصلی حفظ و دوام انقلاب است و استکبار جهانی می‌کوشد تا انقلاب ایران را ضعیف و کوچک جلوه دهد.
کد خبر: ۳۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 06January 2019

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست سیاست‌گذاری و راهبری برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان، ضمن بیان حفظ وحدت و انسجام ملی راهکار اصلی حفظ و دوام انقلاب است، اظهار داشت: استکبار جهانی می‌کوشد تا انقلاب ایران را ضعیف و کوچک جلوه دهد، بنابراین نباید از موضع ضعف وارد مقوله 40 سالگی انقلاب شد بلکه می‌بایست با همراه کردن مردم دشمن را از رسیدن به آرزوهای دست‌نیافتنی‌اش مأیوس کرد.

وی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام همه گروه‌های مختلف جامعه محقق شد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حفظ شود تنها راه آن حفظ وحدت است که می‌بایست سخنران‌ها در دهه فجر به این مقوله بسیار اشاره کنند.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه محور سخنرانی مسئولان و سخنران‌های جشن 40 سالگی انقلاب باید تبیین دستاوردهای نظام باشد، ابراز داشت: قطعاً بیان دستاوردهای خوب این چهار دهه می‌تواند امید را در دل مردم زنده و نسل جدید را با آرمان‌های انقلاب بیش‌ از پیش آشنا کند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه چرایی انقلاب و راهکار حفظ و اهداف آن می‌بایست برای نسل جدید تبیین شود، ابراز داشت: قطعاً نسل سوم و چهارم، انقلاب ایران را درک نکردند، بنابراین به‌صورت ویژه باید برای آن‌ها این سه مقوله تشریح شود که این مهم نیازمند همراهی دستگاه‌های فرهنگی است.

وی ضمن بیان اینکه مهم‌ترین هدف انقلاب رها شدن از سلطه ظلم و استکبار است، اضافه کرد: این پیام انقلاب باید در برگزاری عنوان شود زیرا اگر امروز به‌عنوان کشور مستقل در جهان معرفی شدیم، رسیدن به این مقصود را مدیون برکات انقلاب هستیم.

امام‌ جمعه سمنان اضافه کرد: از سوی دیگر زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) و رهایی ملت‌ها از سلطه استکبار از اهداف انقلاب به شمار می‌رود که باید توسط سخنران‌ها عنوان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار