مدیرکل جدید ورزش و جوانان همدان با شهدا تجدید بیعت کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نخستین روز کاری خود به همراه جمعی از مدیران در گلزار شهدای استان حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدا شاخه‌های گل بر مزار آنها با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۳۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 07January 2019

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان با شهدا تجدید بیعت کردبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، «محسن جهانشیر» مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معاونان، رئیس بسیج ورزشکاران و دیگر مدیران ادار‌کل بر سر مزار سردار سرلشکر شهید «حسین همدانی»، سردار شهید «علیرضا شمسی پور» و شهید «صانعی» از شهدای ورزشکار مدافع حرم و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم حضور یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه این مراسم گفت: همه داشته‌ها شامل حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های انسانی و استقلال و امنیت حاصل ایثارگری‌های شهدا است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهدا برای حفظ و پاسداری از این مرز و بوم جان خود را تقدیم انقلاب کردند لذا در اولین روز کاری ترجیح دادم که با حضور در این محیط معنوی و مُصفا با شهدا تجدید بیعت کنم.

جهانشیر ادامه داد: شهدا با ایثارگری و نثار جان و مال خود، برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تا مستحکم شدن امنیت در کشور تلاش کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار