شهید «حسین حفیظی»:

آمدم به جبهه تا سنگر برادرم خالی نماند

شهید «حسین حفیظی» یکی از دو برادر شهید است که هنگام شهادت برادرش احمد گفته بود من در جبهه می‌مانم تا سنگر برادرم خالی نماند.
کد خبر: ۳۲۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 08January 2019

شهید حسین حفیظی: آمدم به جبهه تا سنگر برادرم خالی نماندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جمعی از کارکنان معاونت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل شهیدان «احمد و حسین حفیظی» با مادر این دو شهید دیدار کردند.

شهیدان حفیظی هر دو از نیرو‌های فعال انقلابی بودند که با شروع جنگ تحمیلی به عنوان نیروی داوطلب بسیجی راهی جبهه شدند؛ احمد در سال ۶۳ در عملیات بدر و حسین در سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

پدر شهیدان حفیظی، موذن و مکبّر نماز جماعت مرجع بزرگوار آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بود و سال‌ها از سایه سار این فقیه بزرگوار کسب فیض کرده بود. 

شهید احمد حفیظی بسیار شوخ طبع، خوش‌رو مهربان بود و به ادامه تحصیل خواهران و برادران خود همواره تاکید داشت و معتقد بود که با سلاح علم آموزی است که می‌توان مشت محکمی بر دهان دشمنان زد.

بعد از شهادت احمد، «حسین» خطاب به اطرافیان گفته بود من در جبهه می‌مانم تا سنگر برادرم را پر کنم؛ شهید حسین حفیظی بسیار منظم و دقیق بود و برای تمام ساعات خود برنامه‌ریزی داشت؛ وی همواره به دیگران توصیه می‌کرد که دائم الوضو باشند و شب را حتی المقدور با وضو بخوابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار