نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۴) / دوست دارم با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم

بسیجی شهید «عبدالحمید عابدی» در نامه خود آورده است: «پدر و مادر عزیزم بدانید و آگاه باشید که پروردگار گرامی روزی به شما امانتی داد و روزی از شما می‌گیرد و چه بهتر با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم. اگر آن لیاقت را داشتم.»
کد خبر: ۳۲۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 13January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید مفقودالاثر «عبدالحمید» در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویر نامه بسیجی شهید«عبدالحمید عابدی»

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی/ دوست دارم با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی/ دوست دارم با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی/ دوست دارم با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی/ دوست دارم با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«اهل ایمان در راه خدا و کافران در راه شیطان جهاد می‌کنند پس شما مومنان با دوستان شیطان بجنگید و (از آن‌ها هیچ بیم و اندیشه می‌کنید)، که مکرر سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است. (سوره نشاء آیه ۷۹)
خدمت پدر و مادر عزیزم سلام گرمی عرض می‌کنم و امیدوارم که حالتان خوب و کسالتی و نگرانی از طرف این جانب نداشته باشید امید همه رزمندگان اسلام به خدا.

اگر از حال این جانب خواسته باشید خوب و سر حال و شنگول هستم. پدر جان تقریباً یک ماه بود که در خود شهر بانه مستقر بودیم، و بعد در حال حاضر ۲۰ روزی است که در سر پل ذهاب پادگان ابوذر مستقر می‌باشیم.

اگر از وضع جبهه این منطقه خواسته باشی خوب است و همین روز‌ها از طرف امام امت دستور رسیده که باید غرب آزاد شود. ان‌شاءالله به یاری رزمندگان اسلام حتماً غرب آزاد می‌شود. راستی حال بچه‌ها چطور است. خدمت برادر کوچکم و حتماً سرورم مجید چریک سلام گرمی عرض می‌کنم.

حتماً که حالت خوب بوده و مامان را اذیت نمی‌کنی و حتماً مامان از تو راضی است و اگر من آمدم یک موقع نشود که مامان از تو گلگی کند، یادت است که به تو چه گفتم. حال طیبه حاتماً خوب است و کار‌های خانه را انجام می‌دهد و با مجید دعوا نمی‌کند.

حال منصوره هم حتماً حتماً که خوب است و بیرون نمی‌رود و خود را کثیف نمی‌کند. روح الله هم همچنین. ان‌شاءالله ما تا یک ماه دیگر شاید مأموریتمان تمام و به خانه برگردیم.

پدر و مادر عزیزم بدانید و آگاه باشید که پروردگار گرامی روزی به شما امانتی داد و روزی از شما می‌گیرد و چه بهتر با خون سرخم درخت اسلام را آبیاری کنم. اگر آن لیاقت را داشتم.

پدر و مادر عزیزم اگر در گذشته اعمالی را مرتکب شده‌ام حلالی و پوزش می‌خواهم و یک وقت نباشد که مرا عاق والدین کنید و اگر لیاقت شهادت را پیدا کردم. ثوابش به پوچی برود بنده در طی نامه‌هایی که فرستادم مکرراً این کلمات را گفته‌ام و حلالی از شما خواسته‌ام.

امیدوارم که مرا حلال کرده و من هم از همه شما سپاسگزارم امیدوارم خداوند متعال از شما پیروان راه حسین (ع) و خمینی بت شکن راضی و خشنود باشد؛ و در ضمن از تمام همسایگان احوالپرسی کنید و سلام مرا برسانید از قول من از خاله رباب و خاله خاتون حلالی بطلبید و سلام برسانید و به آن‌ها بگوئید که حال من خوب است؛ و رابطه با شهادت برادران رجایی و باهنر به شما تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند خواستارم که تمام دشمنان اسلام نابود شوند.

دیگر وقت عزیز شما را نمی‌گیرم و سلامتی شما را از خداوند متعال خواستارم و هر روز و هر شب برای سلامتی امام عزیزمان دعا کنید، چون ایشان قلب امت است. یک وقت نگران من نباشید و جواب نامه را حتماً حتماً هر روز که به دستتان رسید بدهید.

از پول هم ناراحتی فعلاً در بین نیست. دگیر حرفی ندارم.
به امید پیروزی حق بر باطل
راستی این نامه به خط یکی از دوستان در جبهه نوشته شده.
۱۳۶۰/۶/۹
و وصیت‌نامه‌ام در پرودنده‌ام هست در سپاه»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار