نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

محتوای برنامه‌های صدا و سیما باید با دقت پیگیری شود

آیت الله «سید احمد میرعمادی» با تاکید بر لزوم توجه به موضوع جذابیت در اجرای برنامه‌های صدا و سیما، گفت: محتوای برنامه‌های صدا و سیما باید با دقت پیگیری شود.
کد خبر: ۳۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 14January 2019

لزوم توجه به کیفیت بر نامه های صدا و سیمابه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان، در سخنانی با تاکید بر لزوم توجه به مباحث مختلف در صدا و سیما برای جذب مخاطبان، اظهار داشت: یکی از عواملی که باید از سوی صدا و سیما مدنظر قرار گیرد، سرعت در اطلاع‌رسانی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به موضوع جذابیت در اجرای برنامه‌های صدا و سیما، عنوان کرد: محتوای برنامه‌های صدا و سیما باید با دقت پیگیری شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به کیفیت برنامه‌های صدا و سیما، بیان داشت: در این راستا باید اقدام به ساخت فیلم و سریال‌های فاخر در صدا و سیمای مرکز استان کرد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به بخش خبری صدا و سیمای مرکز لرستان، ادامه داد: در این راستا دقت در گزینش سخنانی که دارای ارزش خبری هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال اجرا در سطح استان لرستان از سوی صدا و سیمای مرکز استان، تصریح کرد: باید دستاورد و نتیجه این فعالیت‌ها و پروژه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین توجه به زبان و گویش‌های محلی را یکی از عوامل اثرگذاری برنامه‌های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: استفاده از نیرو‌های هنرمند متعهد، توانمند، خلاق و نویسنده نیز باید در صدا و سیمای مرکز استان مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مسائل معیشتی نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی از طریق تولید برنامه‌های مختلف در این زمینه از سوی صدا و سیمای لرستان، عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان باید با برنامه‌های مختلف زبان گویای مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار