مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

«کردستان» صاحب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می‌شود

سردار «ذبیح‌الله مالکی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان در پارک جنگلی واقع در ورودی میدان ۱۲ فروردین سنندج احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 14January 2019

به گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، صبح امروز (دوشنبه) در جلسه‌ پیگیری زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان در پارک جنگلی واقع در ورودی میدان ۱۲ فروردین سنندج احداث می‌شود.

وی افزود: مالکیت این مکان در اختیار منابع طبیعی بوده که جهت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، موافقت‌های لازم اخذ شده است.

دفاع مقدس سرآمد همه رویدادهای انقلاب اسلامی است/ کردستان صاحب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و انتقال نماد‌هایی از جنگ و آثار حماسی آن، می‌تواند در بیان بسیاری از رشادت‌ها و حماسه‌های مردمان این دیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: کردستان یکی از استان‌های مهم کشور در دوران دفاع مقدس بود و احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان، یک نیاز و ضرورت است.

سردار مالکی اظهار داشت: امید است تا با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها بتوانیم با احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان این استان را به خوبی به سایر هموطنان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار