نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۵)/ شهادت راهی به سوی خداوند است

نامه یک دوست به بسیجی شهید «عبدالحمید عابدی» آمده است: «و از خدای متعال می‌خواهم که در همه کارهایت موفق بدارد و با سرشار از عشق شهادت، راهت را ادامه دهی و شکی نیست که آن راهی که تو می‌روی فقط به خاطر خدایی که پروردگار عالمیان است».
کد خبر: ۳۲۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 16January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید مفقودالاثر «عبدالحمید» در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۵)/ شهادت راهی به سوی خداوند است.

تصویر نامه یک دوست به بسیجی شهید«عبدالحمید عابدی»

نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۵)/ شهادت راهی به سوی خداوند است.

متن نامه‌ای را که از یک دوست به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«برسد به دست دوست عزیزم حمید عابدی
پس از عرض سلام امیدوارم که حالت خوب باشد و سلامتیت را از خدای جهان خواهانم و از خدای متعال می‌خواهم که در همه کارهایت موفق بدارد و با سرشار از عشق شهادت، راهت را ادامه دهی و شکی نیست که آن راهی که تو می‌روی فقط به خاطر خدایی که پروردگار عالمیان است.

ببخش که سرت را درد می‌آورم و با حرف‌های ناقابلم برایت نامه می‌نویسم درست است که ما دور هستیم از همدیگر، ولی قلب هایمان به همدیگر نزدیک هستند، چون راهی که تو می‌وری من هم می‌روم و راه دوتایمان الله است.

حمید جان ببخش نامه‌ام برایت دیر آمد، چون صبح می‌رفتم مدرسه و ظهر هم سر کار می‌رفتم و امروز مدرسه نرفته بودم و وقت کردم برایت نامه بنویسم.

سر کار هم که می‌روم گفتم بروم یک قدری پول برای خودم در بیاورم، چون نمی‌توانم از پدرم پول بگیرم، چون روم نمی‌شود. ان‌شاءالله تابستان اگر قبول یا مردود بشوم می‌روم سپاه ثبت نام کنم. حمید دعا کن که آرزویم برآورده شود.

حمید همه سلام می‌رسانند و از خدای متعال موفقیت را می‌خواهند به جعفر رئوف و رضا قاسم پور سلام برسان و به رئوف بگو برای تعطیلی بیاد تهران سعی کنید همه یگان بیاید. حمید راستی سعی کن بروی به تقی سری بزنی و اگر پولی لازم داشتی از او بگیر.

دیگر عرضی ندارم خداحافظ یار و نگهدار شما باشد موفق باشید.
دوستدار تو امیر
۱۳۵۹/۱۲/۱۴»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار