معاون پارلمانی آستان قدس رضوی مطرح کرد؛

استفاده از فضای مجازی در معرفی فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش‌های انقلاب

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن ملک‌محمدی گفت: استفاده از فضای مجازی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ظرفیتی است تا تهدیدها تبدیل به فرصت شوند.
کد خبر: ۳۲۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ - 18January 2019

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسن ملک‌محمدی» معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در گردهمایی فعالان مجازی شهرستان سمنان که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح استفاده هدفمند از فضای مجازی و لزوم به‌کارگیری از این ظرفیت برای تهدیدات دشمن، اظهار داشت: استفاده هدفمند از این فضا، بستری برای نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلام و فرصتی برای مقابله با بسیاری از تهدیدهای سایبری و فرهنگی دشمنان است که در پی مختل کردن امنیت کشور با حربه‌های گوناگون هستند.

 وی با اشاره به فعالیت و در گردش بودن تعداد 347 ماهواره در جهان و 20 هزار و 347 هزار شبکه تلویزیونی، بیان کرد: هفت هزار شبکه از این شبکه‌های موجود به زبان‌ها و گویش‌های مختلف در ایران قابل دریافت است.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی به‌ضرورت استفاده درست و بهینه از شبکه‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: 31 شبکه ماهواره‌ای به‌صورت شبانه‌روزی ایران را مورد بمباران تبلیغاتی قرار می‌دهند و نیاز است برابر این حجم از تبلیغات، اقدامی اثرگذار را ملاک عمل قرار دهیم.

ملک‌محمدی با اشاره به قرار گرفتن ایران اسلامی برابر یک امپراتوری زر و زیور و تزویر و شبیخون فرهنگی گفت: با مدیریت درست و فعالیت اثرگذار در این فضا می‌توان جلوی هجمه‌های فرهنگی دشمن را گرفت.

وی با اشاره به فعالیت 515 شبکه معاند مربوط به کودکان و نوجوانان کشور تصریح کرد: 399 شبکه نیز غیرت نسل جوان را هدف قرار گرفته است و 407 شبکه مذهبی در تبلیغ ادیان و مذاهب، جدایی دین از سیاست را به جامعه تزریق می‌کنند.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی اضافه کرد: استفاده از فضای مجازی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ظرفیتی است تا این تهدیدها تبدیل به فرصت شود.

ملک‌محمدی معرفی فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش‌های انقلاب و تعامل با مظلومان جهان را از طریق تکیه به این فضا اثرگذار دانست و تصریح کرد: با استفاده از این فضا باید از تهمت‌ها، تبلیغات مسموم و دروغ پرهیز کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت روشنگری در فضای مجازی گفت: نقش مردم در این روشنگری تعیین‌کننده است و فضای مجازی نقش مهمی در رفع مشکلاتی همچون رانت‌ها، حقوق مجازی، تسهیلات سلیقه‌ای افسارگسیختگی قیمت‌ها و عزل و نصب‌ها دارد که با حفظ روحیه مطالبه‌گری مردم باید مطرح شود.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی مبارزه با اسلام‌هراسی، تلاش برای محوریت جبهه مقاومت و الگو شدن برای جهانیان و تلاش برای جهش و خیزش را در گرو استفاده درست از این ظرفیت دانست و تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در فضای مجازی ابهت استکبار جهانی را بشکنیم و افول و سقوط استکبار را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار