جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

نقش نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح چشمگیر است

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: نقش سربازان در دوران دفاع مقدس تعیین‌کننده بود و امروزه نیز نقش نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح چشمگیر است.
کد خبر: ۳۲۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 19January 2019

نقش نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح چشمگیر استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی فرجی» جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز در یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی در سپاه به گونه‌ای باشد که سرباز در دوران خدمت خود در این نهاد مقدس احساس عزت کند.

وی ادامه داد: نقش‌آفرینی رزمندگان دلاور استان همدان در عملیات کربلای 5 چشمگیر است و بیشترین شهدای سرباز هم مربوط به این عملیات است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتقاد برخی از هجمه‌ها در فضای مجازی در خصوص عملیات کربلای 4 یادآور شد: چندین ماه برای انجام عملیات زحمت کشیده شد، اما متاسفانه یکی از افراد نفوذی، این عملیات را لو داد که منجر به تلفات شدید برای ما شد.

وی با بیان اینکه امروز هم با وجود هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب شاهد نفوذ برخی از افراد مساله‌دار در بدنه دستگاه‌های اجرایی کشور هستیم خاطرنشان کرد: نفوذ جاسوس‌ها و ستون پنجم دشمن نیز در دوران دفاع مقدس غیر‌قابل انکار است.

فرجی با تأکید بر اینکه سپاه کمترین آمار پرونده‌های قضایی مربوط به سربازان را دارد افزود: این مسأله خود نشان از خوب بودن اکثریت سربازان سپاه دارد.

این مسئول با اشاره به نقش تعیین‌کننده سربازان در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: امروزه نیز نقش نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح چشمگیر است که می‌توان به عنوان مثال به نقش سربازان در نوار مرزی اشاره کرد.

این جشنواره در 10 محور برگزار شد که در پایان از خانواده سرباز شهید قندی‌صفا تجلیل شد و از سربازان نمونه سپاه استان در زمینه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار