استاندار سمنان عنوان کرد؛

تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعه

«علیرضا آشناگر» گفت: استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین به‌عنوان یک برنامه و روش کامل زندگی سالم بر خاسته است و سعی دارد با ایجاد فرق و شکاف قومی، جغرافیایی و مذهبی وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد.
کد خبر: ۳۲۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 20January 2019

تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعهبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان در کارگاه تخصصی نحله‌های انحرافی موسوم به رنگ‌ها و نیرنگ‌ها با حضور جمعی از مدیران کل به میزبانی سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با بیان اینکه فرقه‌های نوظهور و نحله‌های انحرافی جوانان ما را نشانه گرفته است، اظهار داشت: ریشه تمام این نحله‌ها در دین‌ستیزی است.

وی با اشاره به تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعه گفت: استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین به‌عنوان یک برنامه و روش کامل زندگی سالم بر خاسته است و سعی دارد با ایجاد فرق و شکاف قومی، جغرافیایی و مذهبی وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد.  

استاندار سمنان گفت: عرفان‌های اصیل و واقعی انسان را به سمت خدامحوری سوق می‌دهد در حالی‌ که عرفان‌های کاذب به سمت خودمحوری حرکت کرده و باهدف برجسته‌سازی رهبر تشکیلات فعالیت می‌کنند لذا آگاهی بخشی، روشنگری و اطلاع‌رسانی از اقدامات مطلوب و مؤثر در شکست برنامه‌های سردمداران استعماری محسوب می‌شود.

آشناگر با بیان اینکه تضعیف آموزه‌های دینی و فراموشی فرایض الهی امربه‌معروف و نهی از منکر از عوامل اصلی برای رشد عرفان‌های کاذب به شمار می‌رود، تأکید کرد: بهره‌مندی از توان علمی، تخصصی و پژوهشی سازمان‌های مردم نهاد در تولید بسته‌های مناسب فرهنگی، اخلاقی و سیاسی برای مقابله با این تهدیدات الزامی است.

وی گفت: تسلط بر سازمان‌های مردم نهاد از اهداف و برنامه‌های موسسان و برنامه‌ریزان فرقه‌های انحرافی است و لذا باید تلاش کرد تا با توجه بیشتر به این گونه موسسات و مراکز از توانمندی آنان در بسط و گسترش تفکر ناب اسلامی بهره برد.  

استاندار سمنان در ادامه همچنین با انتقاد از حضور کم رنگ متخصصان و کارشناسان فرهنگ و تعالیم اسلامی در بستر فضای مجازی متذکر شد: جوانان ما تنها هستند و همه ما و به‌خصوص اهالی اندیشه و قلم و عالمان، وظیفه داریم تا با ورود موثر در این بستر، نسبت به معرفی اسلام ناب و عرفان‌های اصیل و حقیقی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها